تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۶۶۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
۱۹پروژه بهداشتی درمانی در شوشتر در حال اجرا است
۱۹پروژه بهداشتی درمانی در شوشتر در حال اجرا استخوزنیوز: رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۱۹ پروژه بهداشتی درمانی با اعتبار حدود ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان شوشتر در حال اجرا است. 

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر از در حال اجرا بودن ۱۹ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان شوشتر خبر داد و افزود: در سال ۹۵ و ۹۶ که دوران رشد و جهش دانشکده علوم پزشکی شوشتر بود موفق شدیم ۳۲ پروژه بهداشتی درمانی و آموزشی را به بهره برداری برسانیم که از مهمترین آن ها می توان به سی تی اسکن، ام.آر.آی، بلوک های زایمانی ال.دی.آر، بخش های مراقبت های ویژه نوزادان، ساختمان دانشکده پیراپزشکی، مراکز جامع سلامت روستایی و مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشتی در سراسر شهرستان بود.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۱۹ پروژه بهداشتی درمانی در حال اجراست که بسیاری از آن ها به پیشرفت بالای ۶۰ درصد رسیده و در شش ماهه اول یا دوم سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

وی در پایان یادآور شد: تعداد ۲۶ پروژه نیز پیش بینی شده که در این خصوص در حال رایزنی با وزارت بهداشت و نهادهای ذیصلاح هستیم تا بتوانیم بزودی کلنگ زنی بخشی از این پروژه ها را آغاز کنیم.

خبرنگار: مریم جلودارپور
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار