تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۶۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:
بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان دزفول افتتاح می‌شود
بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان دزفول افتتاح می‌شودنماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) مجهزترین مرکز خدمات‌دهی به بانوان در سطح استان است که در حال تجهیز است و به‌زودی در دزفول افتتاح خواهد شد.

عباس پاپی زاده شب گذشته در همایش گرامیداشت شوراهای شهرستان دزفول ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حضور شوراها، اظهار کرد: پیشرفت و رشد هر روستا به همت شورای آن روستا است.

وی گفت: در چند سال اخیر باهمت جمعی و تعامل خوب شوراها برخی پروژه‌ها خوب پیشرفت کرده و با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و نبود اعتبارات کافی در کشور بسیاری از پروژه‌های تعریف‌شده انجام‌شده است.

نماینده مردم دزفول افزود: دزفول دارای 600 روستا و آبادی است که حداقل 350 روستای بالای 50  خانوار دارد که می‌بایست آن‌ها آسفالت شوند و متولیان و شوراها می‌دانند درگذشته سالی دو یا سه روستا آسفالت معابرشان انجام می‌شد ولی امروز با پیگیری‌های صورت گرفته حداقل 30 روستا در آن‌ها کار آسفالت صورت گرفته است.

پاپی زاده در ادامه گفت: این‌همه پیشرفت و کارهای صورت گرفته به همت جمعی مسئولین و شوراهای شهر و روستاها بوده است و باید همت بیشتری کنیم تا دزفول را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

پاپی زاده با اشاره به بحث آسفالت معابر در روستاها  تصریح کرد: با تلاش زیاد توانستیم دزفول را طوری در استان معرفی کنیم که به هراندازه نیازی که دارد قیر تعریف کند و همان میزان را جذب نماید و دریافت نماید درصورتی‌که بسیاری از شهرها فقط به‌اندازه ظرفیت خاصی می‌توانند قیر موردنظر را جذب و دریافت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: متأسفانه درگذشته روستاهای محروم و عشایر از توزیع عادلانه بودجه محروم بودند که در مجلس باهمکاری نمایندگان اختصاص اعتبار برای روستاهای بدون دهیاری‌ها را نیز مصوب شد و در سال گذشته 6 میلیارد بودجه برای آن‌ها تأمین اعتبار و تحویل آن‌ها شده است.

پاپی زاده با اشاره به مشکلات سال‌های گذشته گفت: روستاییان و دهیاری‌ها وضعیت بودجه خود را در سال‌های گذشته با وضعیت کنونی مقایسه کنند و درزمانی که دولت در مشکلات اقتصادی بسر می‌برد ما توانستیم سهم و افزایش قابل‌توجهی در بودجه روستاها صورت دهیم.

نماینده مردم دزفول در ادامه گفت: زیرساخت‌های دزفول نیاز به بازنگری جدی دارد و خوشبختانه طرح جامع آب شرب دزفول تصویب و فاز اول آن افتتاح‌شده است و کل دزفول با 3 خط لوله 600 مترمکعب تحت پوشش قرار خواهد گرفت و تا 50 سال آینده مشکل آب شرب نخواهیم داشت.

وی در ادامه به حوزه برق اشاره کرد و گفت: تا دو سال آینده بالغ‌بر 200 میلیارد تومان در حوزه برق ازجمله پست فشارقوی شهیون و سردشت، چغامیش و ... صورت خواهد گرفت.

پاپی زاده با توجه به وضعیت بهداشت و درمان نیز از ساخت و تجهیز 8 بیمارستان و مرکز جامع درمان بستر در شهر و بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب س مجهزترین مرکز خدمات‌دهی به بانوان در سطح استان است که در حال تجهیز است و به‌زودی در دزفول افتتاح خواهد شد و در کنار این طرح‌های درمانی  بیمارستان تأمین اجتماعی و 400 تختخوابی  را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت که با راه‌اندازی این مراکز پزشکی و درمانی دزفول به قطب بهداشت و درمان استان تبدیل خواهد شد. 

پاپی زاده ضمن اشاره به نارضایتی اهالی منطقه بن جعفر و حوادث رخ‌داده و تلفات جانی و غیر ایمن بودن  جاده محمد بن جعفر گفت: باهماهنگی که با  استانداری  صورت گرفته و جلسه‌ای که با شورای بن جعفر تشکیل گردید به‌زودی با دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی تصمیم خوبی برای تعریض و ایمن‌سازی این جاده صورت خواهد گرفت.

وی به راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد و عملیات خاک‌برداری بزرگ‌ترین کارخانه چغندرقند کشور با حمایت بنیاد برکت در دزفول خبر داد و ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی کارخانه چغندرقند وضعیت اشتغال و کشاورزی منطقه به‌سوی بهبودی پیش رود.

نماینده مردم دزفول در پایان گفت: به خاطر عدم رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و روستاها درگذشته شاهد مهاجرت آن‌ها بودیم ولی امروز با تلاش و جذب اعتبار و رفع مشکلات آن‌ها مانع مهاجرت آن‌ها شدیم و باید همه باهم در راستا و توسعه و اعتلای شهرستان دزفول تلاش کنیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مخلص دزفولي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
دزفول تشنه بيمارستان فوق تخصصي چشم.بيمارستانهاي تخصصي و اقماري دانشگاه علوم پزشكي دزفول متناسب با تخصص مربوطه بايد ساخته شود ايي ان تي. اسكين درماتوسيت. و.....
:
:
:
آخرین اخبار