تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۶۱۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان :
وضعیت بحرانی تحصیل در خوزستان/ ضرورت توزیع ماسک و شیر رایگان
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خسارات ناشی از هجوم ریزگردها را به مثابه یک جنگ دو ساله خواند و افزود: وضعیت بحرانی تحصیل در خوزستان منجر به لغو تعطیلی پنجشنبه مدارس شد
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خسارات ناشی از هجوم ریزگردها را به مثابه یک جنگ دو ساله خواند و افزود: وضعیت بحرانی تحصیل در خوزستان منجر به لغو تعطیلی پنجشنبه مدارس شد.

عباس پاپی زاده با اشاره به لغو تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در استان خوزستان، گفت: ریزگردها در استان خوزستان خسارات بسیاری را در ابعاد مختلف از خود به جای گذاشتند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عقب ماندگی دانش‌آموزان خوزستان از برنامه تحصیلی‌شان است؛ این تصمیم بیانگر این است که اوضاع تحصیل در خوزستان در وضعیت بحران قرار دارد و برای جبران عقب‌ماندگی نیاز است که دانش‌آموزان در روزهای تعطیل در مدارس حاضر شوند.

خسارت ریزگردها دست کمی از جنگ دو ساله در کشور ندارد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریزگردها خسارت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از خود در 22 استان کشور به جای گذاشته‌اند، افزود: کاهش 44 درصدی عملکرد در حوزه کشاورزی یکی دیگر از آثار وجود ریزگردها در خوزستان است؛ خسارتی که امروز ریزگردها به کشور وارد کردند دست کمی از یک جنگ دو ساله در کشور ندارد و جبران این خسارات سال‌ها زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این خسارات مثل عقب ماندگی از تحصیل در دانش‌آموزان برآورد نمی‌شود، اظهار کرد: مسئولان محیط زیست که مسئول اصلی در موضوع ریزگردها است، برآوردی از خسارات ارائه نمی‌دهند و بسیاری از مردم و مسئولان اطلاعی از خسارات ناشی از ریزگردها در کشور ندارند.

دانش آموزان خوزستانی حدود 50 روز کمتر سر کلاس درس حاضر شدند

پاپی‌زاده یادآور شد: دانش‌آموزان خوزستانی که باید امروز با سایر دانش‌آموزان کشور رقابت کنند به ناچار درگیر یک ناعدالتی شده‌اند و شاهد بودیم که امسال دانش آموزان خوزستانی حدود 50 روز کمتر از سایر دانش‎‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شدند و نتوانستند از فضای آموزشی مدرسه استفاده کنند.

بحران کمبود نیروی آموزشی در خوزستان

وی اضافه کرد: افزون بر این مشکلات خوزستان امروز با کمبود نیروی آموزشی مواجه است که همین معلمان با اضافه‌کاری وضع تحصیلی دانش‌آموزان خوزستانی را جلو می‌برند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از اینکه دولت در پرداخت اضافه‌کاری معلمان خوزستانی تعلل می‌کند و این مسئله موجب نارضایتی معلمان شده است، افزود: در چنین شرایطی اگر بخواهیم تعطیلی روزهای پنجشنبه را نیز لغو کنیم، حتما باید به مطالبات معلمان توجه شود.

ضرورت توزیع ماسک و شیر رایگان در مدارس خوزستان

پاپی‌زاده بر اختصاص اعتباری ویژه برای برگزاری کلاس‌های پنجشنبه و جبرانی برای دانش‌آموزان خوزستانی تأکید و تصریح کرد: توزیع شیر و توزیع ماسک در مدارس نیز یکی دیگر از مطالباتی است که دولت در مدارس خوزستان باید به آن توجه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس یکی دیگر از مطالبات مردمی در خوزستان را وجود بیمارستان‌های تخصصی تنفسی در شهرهای مختلف استان خواند و گفت: برای خدمات رسانی صحیح به مردم خوزستان وزارت بهداشت باید سالانه حدود 400 میلیارد تومان هزینه در استان داشته باشد که موارد قید شده نیز جزئی از اقداماتی است که باید در استان صورت گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
روزها که درس نمیخونن شبها هم با ماشین توی خیابانها با صدای بلندگوهاشون از مردم سلب آسایش میکنند.
مختار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
همه دست به دست هم رویم مهاجر شویم
اینه راه حل جناب پاپی زاده
این حضرات اینو میخوان
:
:
:
آخرین اخبار