تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۵۵۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت بهسازان جنوب :
نمایشگاه‌نفت‌خوزستان؛فرصتی‌برای معرفی توانمندی‌های‌خود
خوزنیوز: سیروس نورافکن مدیرعامل شرکت بهسازان جنوب در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: شرکت دانش بنیان بهسازان جنوب در سال ۱۳۷۳ با هدف تولید تجهیزات صنعت نفت از جمله شیرآلات سرچاهی ولهد در شهر اهواز تاسیس و آغاز به کار کرده است. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز در محدوده ای به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و با ۱۰۰ نفر نیروی تحصیل کرده، مجرب و بومی استان خوزستان به صورت مستقیم و بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت است.

نورافکن ادامه داد: این شرکت هم اکنون یکی از برندهای معتبر در صنعت نفت و گاز کشور بوده و در وندور لیست تمامی شرکت های نفتی از جمله وندور وزارت نفت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و توابع آن (شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مارون کارون آغاجاری مسجدسلیمان),  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و توابع آن (بهره برداری نفت و گاز شرق,غرب, زاگرس جنوبی) ،شرکت ملی گاز ایران ، ملی حفاری ایران،  مهندسی و توسعه نفت (متن)،  نفت و گاز اروندان، توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا، شرکت انی ایتالیا و شرکت سینوپک چین قرار دارد.

وی اظهار داشت: محصولات این شرکت سال های متمادی در میادین و مناطق عملیاتی از جمله اهواز، کارون، مارون، گچساران، آغاجاری، منصوری، اروندان، خانگیران، یاران شمالی و جنوبی ، آزادگان و دیگر مناطق عملیاتی در حال سرویس میباشند.

مدیرعامل شرکت بهسازان جنوب اظهار داشت:  نخستین حضور این شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز خوزستان در سال ۱۳۸۸ بوده و حضور ما در نمایشگاه سال ۹۶ برای ششمین سال انجام خواهد شد.

وی گفت: آشنایی و ترغیب بهسازان جنوب برای حضور در نمایشگاه به واسطه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب میباشد. با توجه به حضور فعالانه شرکت های تولیدی در نمایشگاه صنعت نفت و گاز، ما نیز در راستای معرفی محصولات و توانمندی های فنی و مهندسی خود این فرصت بزرگ را مغتنم شمرده و همچون گذشته در نمایشگاه حضور فعال خواهیم داشت.

وی در اشاره به مشکلات موجود گفت : با توجه به حضور این شرکت برای سال های پیاپی در نمایشگاه خوزستان موضوع قابل تامل هزینه های مربوط به دریافت غرفه ها می باشد که با توجه به هدف نمایشگاه خوزستان که حمایت از ساخت داخل و تولید کنندگان بومی می باشد این هزینه ها بسیار بالا بوده است. یکی دیگر از موضوعات و انتقاداتی که به شیوه برگزاری نمایشگاه وارد است موضوع ورودی و خروجی سالن ها که در اغلب موارد بسیاری از شرکت های حضور یافته در راهروها نادیده گرفته خواهند شد.

نورافکن با ارزیابی عملکرد شرکت مناطق نفت خیز جنوب در توسعه ساخت داخل گفت:  اداره مهندسی ساخت کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همواره نقطه شروع فعالیت های دانش بنیان و فناورانه بوده و در تمامی زمینه ها با فراهم آوردن فرصت و بستر لازم در راستای خودکفایی صنعت نفت و کشور گام نهاده است که این عملکرد جای بسی تقدیر و تشکر از تمامی مدیران و مسئولان و کارشناسان این حوزه را دارد.

وی در پایان گفت: از جمله مشکلات پیش روی تولید کنندگان داخلی با توجه به شرایط اقتصادی موجود تاخیرات به وجود آمده در پرداختهای مربوط به صورت حساب ها است و امید میرود که زمان پرداخت های مالی با سرعت بالاتری صورت پذیرد.

:
:
:
آخرین اخبار