تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۵۵۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت دیمکو :
شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای ما دروازه ورود به بازار صنعت نفت بوده است
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و توسعه ساخت ایمن ایرانیان (دیمکو) گفت: شرکت دیمکو سال ۱۳۸۰ در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه های کاری مختلف از جمله انجام کلیه فعالیت های مرتبط با نفت ،گاز، انرژی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز صنایع نفتی و نیروگاهی ایجاد و راه اندازی سایت های مخابراتی، ارائه خدمات مشاوره ای و مشارکت در طرح های سرمایه گذاری ،تولیدی و غیر تولیدی آغاز کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید ارجمند اظهار کرد: این شرکت با بهره گیری از استعدادهای ۱۲۵ از نیروی متخصص موفق به کسب گواهی نامه شرکت های دانش بنیان در تولید رشته های تکمیلی درون چاهی و قطعات ریخته گری دقیق شده است.

مدیر عامل شرکت دیمکو با اشاره به سابقه همکاری این شرکت با شرکت مناطق نفت خیز جنوب گفت: نخستین آشنایی ما با شرکت مناطق نفت خیز جنوب در جلسه مشترک معاون اجرایی سازمان هوافضا با مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت شکل گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تحریم ها و منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از توانمندیهای داخلی جهت برطرف نمودن نیازهای اساسی کشور به خصوص در حوزه نفت گاز و پتروشیمی شرکت دیمکو آمادگی خود را جهت ساخت داخل مجموعه های مورد نیاز در حوزه رشته های تکمیلی درون چاهی به صورت کتبی به شرکت ملی مناطق نفتخیز اعلام داشت.

ارجمند اظهار داشت: در اولین قرار داد منعقد شده میان دو شرکت موفق شدیم دو مجموعه رشته تکمیلی درون چاهی با فشار کاری ۵۰۰۰ پی اس آی به کارفرما تحویل دهیم. در واقع این قرارداد آغاز کار ما بود و پس از آن دستاوردهای مهمی همچون ورود به بازار و امکان برقراری ارتباط با سایر شرکت های نفتی برای ما میسر شد و هم اکنون توانسته ایم بیش از ۲۰۰ مجموعه رشته تکمیلی درون چاهی در سایزها و فشارهای کاری متفاوت را تحویل دهیم.

وی یادآور شد: نخستین حضور شرکت دیمکو در نمایشگاه نفت خوزستان به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و پس از آن هفت دوره دیگر نیز در این نمایشگاه حضور یافته ایم و با برپایی غرفه، تعدادی از مجموعه های تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته ایم.

مدیر عامل شرکت دیمکو گفت: با تکیه بر حضور ۸ دوره ای ما در نمایشگاه نفت خوزستان می توان گفت امکانات و زمان برگزاری نمایشگاه تقریباً رضایتبخش بوده است اما با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه فضای مورد نیاز شرکت ها کافی نبوده است. همچنین پیشنهاد می شود نمایشگاه نفت خوزستان مشترک با نمایشگاه حفاری برگزار گردد و فضای گسترده تری برای برگزاری آن در نظر گرفته شود.

:
:
:
آخرین اخبار