تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استانداردسازي وسايل بازي در پارك‌هاي شهر اهواز
شهرداري اهواز گفت: براي پيشگيري از بروز حادثه در پارك‌هاي اهواز، همه وسايل بازي مورد بررسي كارشناسي قرار گرفته‌اند و تنها در صورت صدور مجوز از سوي اداره‌كل استاندارد، اين وسايل مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 منصور كتانباف در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: وسايل بازي موجود در شهربازي اهواز از سوي كارشناسان اداره‌كل استاندارد مورد بررسي قرار گرفته‌اند و 17 دستگاه از كل وسايل موجود در اين پارك مجوز ادامه فعاليت را دريافت كرده‌اند.

 وي افزود: به جز اين وسايل استاندارد، بقيه دستگاه‌ها هنوز مجوز لازم را دريافت نكرده‌اند و پس از رفع عيب دستگاه‌ها و تعويض قطعات، مجوز فعاليت اين وسايل هم صادر مي‌شود. در صورت بروز هرگونه حادثه براي شهروندان، مسئوليت آن بر عهده شهرداري خواهد بود و در نتيجه لازم است همه وسايل بازي موجود در پارك‌ها استانداردسازي شوند.

كتانباف تصريح كرد: به غير از شهربازي اهواز، ديگر پارك‌هاي شهر فاقد وسايل بازي مكانيكي و برقي خطرساز هستند و وسايل ساده موجود در اين پارك‌ها هم استاندارد لازم را دارند. وسايل بازي پارك‌ها تا زماني كه استانداردسازي نشوند مورد استفاده قرار نمي‌گيرند.

شهردار اهواز درباره تعطيلي پارك "حجاب"، خاطرنشان كرد: اين پارك به دليل مسائل حقوقي و مشاركتي تعطيل شده بود؛ اين مشكلات در حال پيگيري است و اين پارك تا پايان سال دوباره راه‌اندازي مي‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار