تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۶۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان خبر داد:
قالیباف این هفته به خوزستان می‌آید
با توجه به سفر آقای رییسی در روز دوشنبه به خوزستان و اینکه ممکن است سفر 2 کاندیدا از یک جریان در دو روز متوالی به یک منطقه جذابیت نداشته باشد، روز قطعی سفر آقای قالیباف به استان فعلا مشخص نیست، ولی قطعا در این هفته به خوزستان می‌آیند
رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان با اشاره به تشکیل 60 ستاد تبلیغاتی قالیباف در شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های استان، گفت: در این هفته قالیباف به خوزستان سفر خواهد کرد.

منصور کتانباف اظهار کرد: دکتر محمد قالیباف در هفته جاری به خوزستان سفر خواهد کرد و در جریان این سفر با نخبگان، عشایر، خانواده‌های شهدا و دانشگاهیان و مردم اهواز و برخی دیگر از شهرستان‌ها دیدار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به سفر آقای رییسی در روز دوشنبه به خوزستان و اینکه ممکن است سفر 2 کاندیدا از یک جریان در دو روز متوالی به یک منطقه جذابیت نداشته باشد، روز قطعی سفر آقای قالیباف به استان فعلا مشخص نیست، ولی قطعا در این هفته به خوزستان می‌آیند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان از تشکیل تمام ستادهای شهرستانی قالیباف در استان خبر داد و عنوان کرد: در 27 شهرستان خوزستان ستادهای شهرستانی قالیباف راه‌اندازی شده‌اند و علاوه بر این شهرستان‌ها در بخش‌ها و دهستان‌های خوزستان نیز این ستادها راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.

کتانباف ادامه داد: در مجموع تاکنون 60 ستاد قالیباف در شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های خوزستان راه‌اندازی شده‌اند و علاوه بر این بنا به استقبال مردم به‌صورت خودجوش، تاکنون در 60 درصد شهرستان‌های خوزستان ستادهای مردمی قالیباف گشایش یافته‌اند.

وی با اشاره به افزایش اقبال عمومی مردم خوزستان به قالیباف به‌ویژه پس از برگزاری مناظره دوم در میان دیگر نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: با توجه به افزایش اقبال مردم به آقای قالیباف و همچنین استقبال از ستادهای مردمی پیش‌بینی می‌شود تا روزهای آینده در دیگر شهرستان‌های خوزستان ستادهای خودجوش مردمی این کاندیدا نیز راه‌اندازی شوند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان افزود: براساس نظرسنجی‌های ستاد مرکزی قالیباف در تهران اقبال عمومی مردم خوزستان نسبت به وی مناسب و شرایط برای کسب رای قالیباف در خوزستان خوب است؛ مناظره‌های روز گذشته براساس نظرسنجی‌های مردم قطعا به نفع آقای قالیباف پیش رفت.

کتانباف تصریح کرد: در ستاد انتخاباتی آقای قالیباف در خوزستان 12 کمیته تشکیل شده که این 12 کمیته در قالب 12 ستاد نظیر ستاد جوانان، ستاد دانشجویان، ستاد فرهنگیان، ستاد جامعه اساتید، ستاد جامعه مهندسان، ستاد دانشگاهیان، ستاد پزشکان، ستاد عشایر و اقوام و ... فعال و راه‌اندازی شده‌اند و حکم مسئولان تمام این 12 ستاد نیز صادر شده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار