تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۴۴۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
جلوگیری از انتقال آب عامل کاهش مشکلات زیست محیطی خوزستان است
اگر از انتقال آب جلوگیری شود؛ قطعا مشکلات زیست محیطی استان خوزستان کاهش چشمگیری را خواهد داشت
جلوگیری از انتقال آب عامل کاهش مشکلات زیست محیطی خوزستان استنماینده مردم شوش در مجلس گفت: اگر از انتقال آب جلوگیری شود؛ قطعا مشکلات زیست محیطی استان خوزستان کاهش چشمگیری را خواهد داشت.

سید راضی نوری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه های مختلف به ویژه نیروی انسانی، انرژی، کشاورزی، توریستی و مرزی برای کشور دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مردم خوزستان بحث گرد و غبار است که در ۱۳ سال اخیر بسیار شدت پیدا  کرده و حتی مقام معظم رهبری نیز در ارتباط با این موضوع فرمایشاتی داشتند. اگر از انتقال آب جلوگیری شود قطعا کاهش چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم شوش در مجلس با خواستار شدن رهاسازی آب و رعایت حق آبه محیط زیستی تصریح کرد: توسعه پایدار برای خوزستان اهمیت ویژه ای دارد چون چشم طمع تمامی دشمنان به این استان زرخیز است که انتظار داریم مسئولان ملی توسعه پایداری را برای خوزستان رقم بزنند.

نوری با گلایه از اینکه آب و فاضلاب شهری در خوزستان نیمه تمام  است، گفت: در حوزه آب کشاورزی به ویژه در روستاها نیز از مشکلاتی در خوزستان داریم.

وی انتقاد کرد: خوزستان ظرفیت درآمدزایی بسیار بالایی را دارد ولی این استان شتری است که خرما بار می کند و خودش خار می خورد.

نماینده مردم شوش در مجلس در پایان خواستار اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای راه اندازی کارخانه چغندرقند شهرستان شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
برای نجات خوزستان باید از انتقال اب جلوگیری کرد....
باید کوتاه نیامد
:
:
:
آخرین اخبار