تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس :
اعتبارات مورد نیاز طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تامین شود
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: نیازهای مالی و اعتبارت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تأمین شود
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: نیازهای مالی و اعتبارت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تأمین شود.

عباس پاپی‌زاده اظهار داشت: تولیدات کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور بوده که در افزایش شاخص‌های ما تأثیر و نقشی قابل توجه دارد و به همین جهت باید بیش از گذشته به آن توجه کنیم. در صورت توجه مناسب به این حوزه، علاوه بر توسعه اقتصادی کشور زمینه برای کاهش بیکاری فراهم و شاخص‌های اجتماعی ما تقویت و مسیر توسعه و گسترش توان داخلی شتابی بیشتر از گذشته به خود می‌گیرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: به همین جهت ما باید بیش از گذشته نیازهای این حوزه را شناخته و در بخش‌های مختلف به دنبال رفع آن‌ها و توسعه خدمات این حوزه و افزایش تولیدات کشاورزی در شهرهای مختلف باشیم.  یکی از طرح‌های مهم در این زمینه، طرح 550 هزار هکتاری بوده که در صورت اجرای مناسب آن تولیدات و ظرفیت بخش کشاورزی استان با رشد قابل توجهی یافته و شاهد خود کفایی در این عرصه خواهیم بود.

پاپی‌زاده بیان کرد: به همین جهت باید اعتبارات مالی اجرای این طرح تأمین و شرایط برای گسترش روند اجرایی آن بیش از گذشته فراهم شود که در صورت توجه دولت و مجلس می‌توان سرعت و روند اجرایی آن را تسریع کرد. به همین جهت باید اعتبارات مالی مورد نیاز این طرح به‌صورت ویژه اختصاص داد و جدای از منابع مالی کنونی و با هدف کاهش محرومیت خوزستان زمینه اجرای این طرح را، شتاب بخشید.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به برخی ظرفیت‌های استان خوزستان اظهار داشت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری خوزستان نیازمند نگاه و توجه ملی است به همین جهت باید شرایط توسعه پایدار خوزستان بیش از گذشته فراهم شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار