تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوری در تذکری شفاهی:
انتقاد از توقف تکمیل پل روگذر نظام مافی در شوش
این پل تاکنون ۳میلیارد تومان هزینه داشته که برای جلوگیری از افزایش هزینه ها تکمیل آن باید در اسرع وقت انجام شود
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف تکمیل پل روگذر نظام مافی در شهرستان شوش، گفت: این پل تاکنون ۳میلیارد تومان هزینه داشته که برای جلوگیری از افزایش هزینه ها تکمیل آن باید در اسرع وقت انجام شود.

سیدراضی نوری در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: با گذشت بیش از یک سال از سیل شهرستان شوش دانیال و تحمیل خسارت های بسیار به مردم تاکنون هیچ اقدامی جهت کمک‌های بلاعوض برای ترمیم زیرساخت های بنیاد مسکن، جاده ها و ترمیم سدبندهای اطراف رودخانه دز صورت نگرفته است، بنابراین مردم برای گذران زندگی دچار مشکلات جدی هستند که انتظار می رود دولت به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به رئیس جمهور افزود: تکمیل پل روگذر نظام مافی شهرستان شوش دانیال با مجوز سازمان میراث فرهنگی به تعویق افتاده و با توجه به اینکه شروع احداث این پل تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه داشته است، تکمیل و اتمام اجرای آن با هدف جلوگیری از افزایش هزینه ها ضروری است، از این رو از رئیس جهمور تقاضا می شود نسبت به تکمیل این پل دستورات لازم را صادر کنید.

وی در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: شهرستان شوش دانیال با وجود آنکه از مناطق محروم کشور است اما از لیست مناطق محروم و مرزی خارج شده است، بنابراین دولت برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم این منطقه باید به این موضوع توجه کند.

نوری در تذکری خطاب با وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر کشاورزی گفت: پیگیری و حل مشکل بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان شوش باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو افزود: آب شرب شهرستان شوش دارای مشکلات بسیاری است که وزارتخانه نیرو باید در رفع این مشکلات اقدامات اساسی انجام دهد.
:
:
:
آخرین اخبار