تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
متلک ترامپ به اسکار: آن قدر سیاسی شدید که گاف دادید
ترامپ نه از طریق توییتز بلکه در مصاحبه با یک وب سایت حامی خود گاف پیش آمده در مراسم امسال اسکار را به رخ دست اندکاران این مراسم کشید.
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا همان طور که پیش بینی می شد به مراسم اسکار 2017 واکنش نشان داد، اما نه آن طور که مجری برنامه اسکار پیش بینی کرده بود:" ساعت 5 صبح در دستشویی و با نوشتن حروف درشت در توییتر" ، بلکه رییس جمهور آمریکا ترجیح داد پیش گویی کنایه آمیز مجری اسکار را محقق نکند و از طریق مصاحبه با یکی از وب سایت های محافظه کار حامی خود به مراسم اسکار پاسخ دهد.

ترامپ در مصاحبه ای تفصیلی با خبرنگار وب سایت محافظه کار " بریت بارت نیوز" دست اندرکاران مراسم اسکار را متهم به سیاسی کاری کرد و با پیش کشیدن گاف مراسم اسکار  در معرفی اشتباه بهترین فیلم سال ، گفت دست اندرکاران اسکار آن قدر سرگرم سیاست شدند که سرانجام کارشان خوب از آب درنیامد.

او افزود: اتفاق غم انگیزی بود و شکوه جوایز اسکار را کم کرد. به نظر مراسم باشکوهی نیامد. من پیشتر به این مراسم رفته ام.  مراسم امسال چیزی کم داشت و در نهایت هم این اتفاق غم انگیز افتاد."

متلک ترامپ به اسکار: ان قدر سیاسی شدید که گاف دادید

سردبیر سابق وب سایت محافظه کار "بریت بارت نیوز" استیون بنون ، از مشاوران ارشد کنونی ترامپ است.

گفتنی است در مراسم یکشنبه شب اسکار در مهم ترین بخش برنامه که معرفی بهترین فیلم سال بود ، مجریان برنامه به دلیل جابجا شدن اشتباه پاکت معرفی برندگان، نام فیلم " لالا لند " را به اشتباهی به جای فیلم "مهتاب" به عنوان بهترین فیلم سال اعلام کردند و پس از اینکه عوامل فیلم لالالند با شادمانی برای دریافت جایزه به روی سن رفتند ، مجریان اسکار به اشتباه پیش آمده پی برده و اعلام کردند برنده بهترین فیلم سال مهتاب است.

این اشتباه فاحش در این بخش مهم از برنامه اسکار تا کنون در سابقه 89 ساله این رویداد سینمایی مهم آمریکا سابقه نداشته است.
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار