تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۰
تعداد نظرات: ۲۰۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درباره ی مثلث برمودا + عکس
در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.
در حدود ساعت ۵/۱۰ شامگاه ۲۹ ژانویه ۱۹۴۸ هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با ۲۶ مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.
چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».

درباره ی مثلث برمودا -خوزنیوز

با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.
در ساعت ۴۵/۷ دقیقه بامداد روز ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.
کاپیتان ۴۰ دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.
ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.
برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود.
پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.
در روز ۵ دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره ۱۹ نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل» واقع در «فلوریدا» به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.
قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.
درباره ی مثلث برمودا -خوزنیوز
در ساعت ۱۰/۲ دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.
در ساعت ۴۵/۳ دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:
-برج مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده… انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار می کنم … ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.
مسئول برج مراقبت پرسید:
-حالا در چه موقعیتی هستید؟
-موقعیت خود را به درستی نمی دانیم … اصلا نمی دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده ایم.
مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.
برج مراقبت گفت:
-طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.
ستوان « تایلور» پاسخ داد:
-ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست… همه دستگاه ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم.
حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است…
چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
-ما وارد آب های سفید می شویم… خطر همچون دشنه ای به سوی ما می آید… کمک… کمک …
و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.
مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین مرینر» با ۱۳ سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.
در ساعت ۴/۷ دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا» پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره ۱۹ بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.
سپیده دم روز بعد، ۲۴۲ فروند هواپیما و ۱۸ فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.
هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده اند، می بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا میشد و از سوی دیگر هنگامیکه ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه ای ساخته شده بود که می توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.

درباره ی مثلث برمودا -خوزنیوز

واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با «مثلث برمودا» ارائه دهند.
پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند.
و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می برند.
برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند. در نقشه های قدیمی قاره ای به نام « آتلانتیس» به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه «مثلث برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.
به نظر می رسد که این منطقه طی زمان های متمادی گذشته نیز در افسانه ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره ها»، «مثلث شیطان»، «مثلث مرگ»، «دریای بدبختی»، «گورستان آتلانتیک» نامیده می شده است.
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو ۱۳ که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.
اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.
آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می گیرد؟
آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟
و بسیاری آیاها و پرسش های بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد. این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.در حدود ساعت ۵/۱۰ شامگاه ۲۹ ژانویه ۱۹۴۸ هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با ۲۶ مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.در ساعت ۴۵/۷ دقیقه بامداد روز ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.کاپیتان ۴۰ دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود.پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.

در روز ۵ دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره ۱۹ نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل» واقع در «فلوریدا» به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.در ساعت ۱۰/۲ دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.در ساعت ۴۵/۳ دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:-برج مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده… انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار می کنم … ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.مسئول برج مراقبت پرسید:-حالا در چه موقعیتی هستید؟-موقعیت خود را به درستی نمی دانیم … اصلا نمی دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده ایم.مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.برج مراقبت گفت:-طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.ستوان « تایلور» پاسخ داد:-ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست… همه دستگاه ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم.حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است…چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:-ما وارد آب های سفید می شویم… خطر همچون دشنه ای به سوی ما می آید… کمک… کمک …و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین مرینر» با ۱۳ سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.در ساعت ۴/۷ دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا» پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره ۱۹ بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.
سپیده دم روز بعد، ۲۴۲ فروند هواپیما و ۱۸ فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.
هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده اند، می بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا میشد و از سوی دیگر هنگامیکه ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه ای ساخته شده بود که می توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با «مثلث برمودا» ارائه دهند.
پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند.و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می برند.برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند. در نقشه های قدیمی قاره ای به نام « آتلانتیس» به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه «مثلث برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.

به نظر می رسد که این منطقه طی زمان های متمادی گذشته نیز در افسانه ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره ها»، «مثلث شیطان»، «مثلث مرگ»، «دریای بدبختی»، «گورستان آتلانتیک» نامیده می شده است.شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو ۱۳ که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می گیرد؟آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟و بسیاری آیاها و پرسش های بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد .

منبع: ندای انقلاب

غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰۰
هیثم البوموسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
31
24
مثلث برمودا یک افسانه است
پاسخ ها
superstar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پس چرا این همه کشتی و هواپیما ناپدید شده اند؟
helma
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
به‌ همین‌ خیال‌ باش
sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
O_0 عاره یه افسانس این کشتیا و هواپیما ها رو هم من قورت میدم لابد دیگه :|
رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
باش تو گفتی ما ه باور کردیم که افسانس
پس این هواپیما ها رو من خودم انداختم تو آب ؟
مطالب خوبی بود استفاده کردیم ممنون
reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
اگه فک میکنی افسانه هست یه بار اونجا برو ببین میتونی برگردی
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
تخیلاتت خیلی قویه.تو اینهمه میدونی دلتنگ نمیشی
ایلناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
چی میگی یعنی همه ی این ها افسانس؟ اگه افسانه بود پس چرا این همه مطلب درباره ی مثلث برمودا می یاد که تو با چشمای خودت می بینی ؟ اگه راست می گی خودت برو داخل مثلث برمودا ببین چی می شه
الهه نادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
توباور نکن مگه مجبوری؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
9
17
yy
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
8
26
آقا بابت این مطلب ممنونم
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
6
19
جالب بود
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
11
17
واقعیته چی چی افسانه است
پاسخ ها
امیررضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
نه بابا
امیررضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
نا با با راست میگی
momo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
5
8
چه جلب
پاسخ ها
مهدي
| UNITED STATES |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
نه بابا
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
33
شاید نقطه مرکزی جاذبه زمین اونجاست
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
24
اینم یکی دیگه از معجزات بزگ خداست
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
7
10
وقتی میخواین نظربدین لطفآغلط املایی هاتون رو کنترل کنید البته مطالب جالب بود
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
لطفا رو این جوری نمی نویسن
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
1
25
واقعا خیلی ترسناکه خدا به مارحم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
پاسخ ها
tina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
الان داری اینو سئوال میکنی؟؟ عقلت اجازه میده عایا؟؟ :ددی
معصومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
9
9
فک کتم قیامت به اینا میگن
فاطمه
|
-
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
6
20
به نظر من واقعیه ولی هرچی هست زیر سر بشره.وااااای خیلی دلم میخواد برم توی مثلث برمودا ببینم اون آب های سفید و فضای پر از نور که میگن چیه
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
3
10
خیلی ترسناکه.وقتی مطالب رو میخوندم خیلی وحشت کردم
ناشناس
|
AFGHANISTAN
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
8
9
جالب بود
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
9
حسن درست میگه نقطه مرکزی جاذبه زمینه
roya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
5
b nazare man k inam y ruzi kashf mishe k chie kheili b in chiza alaghe daram ey kash beshe man kashfesh konam
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
10
5
این ها چیه نوشتین بابا یک مکان است که از سه قسمت در هم آب فرو می رود نمی دانید جادوگر بشید000دارد واقان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
4
علی
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
4
15
خدا کنه که ی روز بتونم برم اونجا حتی ی لحظه هم صبر نمیکنم درجا میرم اون تو وفکر میکنم مثلث یجور در ب دنیای دیگست حتما خیلی جالبه
پاسخ ها
LMH
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
بپا نری اون جا غرق شوی
sadra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
4
10
خیلی جالب بود.ولی اگه بشره راز اینم میفهمه.!!!!!!!!!!!!!
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
1
9
من در این باره یه پاور20 صفحه ای ساختم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خوب چرا میگی
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
2
12
سلام واقعا خسته نباشید عالی بود منم 1کی از ارزو هامه که به این مثلث سفر کنم به نظر من این مکان محل ورود مستقیم به اون دنیاست برای کسانی هست که به اونجا سفر میکنند واقعا ممنون تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
4
نمیدونم ازبس که شگفته
تکتم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
1
13
باورنکردنیه!!!!!!!!!!!!!!خیلی دوست دارم برم اونجاوکشفش کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واو
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
13
مثلث برمودا یه واقعیته من خالمو همین طوری از دست دادم امید وارم برای هیچ کس این اتفاق نیوفته :-(
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
عزیزم خدا بهت صبربده واقعا ب نظر منم واقیعته......
زیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
واقعیته
عسل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
اره جان خودت خاله تو اونجا چی کار میکرد؟
مثلث برمودا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
منکه خاله تورو اینجا ندیدم
الهه نادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
چه دروغایی میگن اینا
مونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
7
اگه فرض کنیم واقعیت داره انسان ها از کجا میدونن مگه رفتن؟اگه هم رفته باشن نمی تونن بر گردن و برای بقیه تعریف کنن!!!!!!!!!!!!!
رامین حدیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
5
قلت املایی دیگه چیه اثلا قلت نیصت ازیط نکنید
پاسخ ها
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
آبروی هر چی ایرونی بود رو بردی
مونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
0
4
عااااااااااااااااااالی بود
اشکان
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
1
6
جالب و ترسناک بود کشف کردنش جرعت می خواد
parisa
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
13
3
به نظر من افتضاح بود
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
7
به نطر من زیر اون یه آهن رباست
فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
3
14
سایتت عالیه فقط اگر عکس های بیشتری داشت بهتراز این هم میتونست باشه
دیانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
6
7
هه احمقانست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
1
7
خیلی عجیب بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
5
7
عالییییییییییییییییییییییییییییییییی ولیییییییییییییییییییییییییییی وححححشششششششششتت نااااااااااااااااااااااااک
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
9
دمت بااون مطلبت گرم ok
sare
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
5
4
خیلی تخیلیه اقا قبول نیست کامپیوتری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
3
4
خییییییییییییییییییییییییلی وحشتناکه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
2
5
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان راست مگییییییییییییییییییییین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
4
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان راست میگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
مریم
|
AFGHANISTAN
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
8
مثلث برمودا آیا راست است یا مردم را می ترسانند
morteza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
4
7
من میگم میدان مغناطیسی خیلی قوی یا اینکه اونجا نفریم شدست
مهدي
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
6
نه بابا
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
3
جالب بود من که یکجا خوندم به دلیل وجود ابر های بالیی اونجاست
saman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
3
4
الکیه باور کنید!
پاسخ ها
الهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
اگه الکیه این همه اتفاقات چجوری پیش اومده پس؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
2
5
خوب
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
3
بابا دارن مردم گول می زنن اینجا جایی که بعضی از شیطان پرست ها زندگی می کنند
سوگند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
6
واقعا ترسناک ولی شگفت انگیز بود

من که خیلی دوست دارم برم اونجا ومثلث برمودا رو ببینم
نیکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
1
11
هیچ چیز غیر طبیعی تو دنیا وجود نداره.باید دید چه کاسه ای زیر نیم کاسس
ساناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
5
یعنی چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...................ولی هر چی هست واقعیه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
1
5
ممنون از اطلاعاتتون
نیکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
4
7
خیلی وحشتناکههههههههه
سانلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
3
9
خیلی ترسناکه ولی اگه مردم عقل دارن به اونجا نزدیک نشن
یلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
3
9
میخوام برم اونجا
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
2
3
بسسسسسسسسسسسسسيار عالي كاشكي انجا بودم
برمودا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
3
7
مطالعات انجام گرفته ی جدید در زمینه طبقات مختلف اقیانوسی جهان بخصوص منطقه ای که بنام مثلث برمودا معروف است , شواهدی را مبنی بر وجود انفجارات عظیم گاز متان در گذشته آشکار میسازد . برای سالیان متمادی مردم علت ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماهای خود را در این منطقه نیروهای ماورایی موجودات فضایی و نظریاتی از این قبیل میدانستند به همین خاطر آن منطقه به " مثلث شیطانی" معروف شده بود تا اینکه چندی از دانشمندان توجه ما را به دلایلی منطقی جلب کردند.

وجود متان هیدرات حاکی از فورانهای شدید حبابهای متانی است که براحتی کشتیهای غول پیکر را غرق کرده و با نفوذ به جوّ بیرون موجب مکیده شدن هواپیماها به داخل میشد.......

هر کشتی که در این مثلث بواسطه حبابهای متان گرفتار شود بلافاصله خاصیت سبکی و شناور بودن خود را از دست میدهد و به ته دریا کشیده میشود. اگر حبابها به اندازه کافی بزرگ بوده و از چگالی مناسب برخوردار باشند میتوانند هواپیماها را به خارج از جو بفرستند اما چرا هواپیماها به داخل کشیده میشوند؟ زیرا هواپیماها موتور خود را که بخاطر سوختن در حجم عظیمی از متان از دست داده اند براحتی سقوط میکنند و به سرنوشت کشتیها دچار میشود.
سیدمهرشادحسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
5
4
به نظرمن کار کشور پرتقال است.
سيندرلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
2
5
خييييييييييييييلي هيجان انگيز بود
پاسخ ها
امیررضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
نه بابا راست میگی
ومپایر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
9
دقت کردین خدا همیشه بیشتر معجزاتش را در کشور هایی که دین اسلام را قبول ندارند یا همون کشور هایی خارجی نشون میده .
من کتابش را خوندم خیلی ها هم سالم برمیگردن مثالش یک هواپیما به نام رسکالهنگام فرود تمام ساعت ها را با ساعت فرودگاه تنظیم می کنه وقتی از برمودا می گذشته در حال صحبت با برج بوده که ناگهان همیشه محو میشود ده دقیقه بعد باغید همه فرود میامدن ولی بیست دقیقه بعد رسیدند وقتی که فرود امدند به ساعت های خودشان نگاه کردند ساعت هاشون ده دقیقه عقب بود یعنی واقعا هنوز هیچ کس نفهمیده که توی اون ده دقیقه کجا بودن اینگار زمان متوقف شده بوده.
الهه ناموری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
9
دروغه که امام زمان عج در آن جا زندگی میکند شایه است
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
4
6
به نظر من که کار انگلیسو امریکاس شاید اونا میخاد که مردومو بترسونن تا اونجا نرن
فرانک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
11
به نظرمن این متن خیلی عالی وکامل بود امیدوارم روزی این حقایق روشن بشه وبه اطلاع دوستدارانش برسه امیدوارم هرچه زودتر دانشمندان این مسله را روشن کنند .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
2
5
بنظر من کار اهالیه روستایه قلعه تسمه است ☺
ناشناس
|
AFGHANISTAN
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
12
3
تمامش دروغ است
یلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
11
باحال بود ولی بیشتر عکس بذارین بهتره
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
6
4
من دوست دارم دراینده که بزرگ تر شدم خودم تنهای ان جزیره رابروم وان را کشف کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
13
آهای احمقایی که میگین مثلث برمودا افسانه است یا دروغه، در سال چند بار کتاب می خونید؟؟؟ اگه دروغه پس این همه آدم که کشته شدن الان تو افسانه هان؟
ازتون خواهش می کنم حداقل سالی 1بار یک کتاب بخونید بعد بیاین نظر بزارید.
ببین با کیا شدیم 75میلیون!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
7
3
خیلی بد بود .
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
1
8
ایعنی به جون این مردم ایران دارم میگم هر کی پای س بیاد بریم یعنی اگر دروغ بگم من ایرانی نیستم هر کی که بخواد شمارمو میزارم
عالیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
8
خیلی خیلی جالبه کاش من هم یک بار می تونستم برم اونجا؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
6
سید مهرشاد به چه دلیل کار کشور پرتقاله
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
3
اقایون به نظر من امریکا خودش داره این مثلث رو درست میکنه تا جهانیان رو به وحشت بندازه وگرنه چرا باید بعد از شناخته شدن مثلث برمودا دوباره کاروان تجاری بفرسته تا ناپدید بشن؟
مبينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
10
آخهايناچطورعكس گرفتن ازهمچين چيزي
sahand
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
1
8
شايدكشورهاي نزديك مثلث برمودا اين هواپيماهاوكشتي هاراكنترل مي كرد وبه كشورخود ميكشيدوانسانهاي آن راميكشدوهواپيماوكشتي هارو رنگ مي زد وميفروخت.اين هم نظرمن است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
7
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللیییییییییییییییی بود
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
8
4
شک نکنید که برمودا هم یکی از حیله های ادم فریبانه ی انگلیس است برای فریب افکار مردم دنیا در جهت انحراف افکار دنیاست برای رسیدن به افکار خود است.... به نظر من از انسان الان بعید است که فریب چنین تفکرات خود ساخته ی افراد سودجو رو برای به شک انداختن بشر امروز در برابر واقعیت ها را قبول کنه..............
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
5
5
خیلی باحاله واقعانمیدونم چی بگم فقط وحشتناکه....................................................................
علی بهوان
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
3
6
اثلا می دونید که همه ی این چیزها معجزه های پنهان شده از خدا وند است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
1
5
ای کاش من می رفتم تو مثلث برمودا ببینم چه خبره
kimia
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
5
2
I don't like
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
3
5
محمدبری توی مثلث برمودا زنده می مونی که ببیننی چه خبره
محمرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
2
3
باهاله
مههههههههههههدييييييييييييييي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
7
ترس ناك بود
پاسخ ها
حمید رضا
| UNITED STATES |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دقیقن موافقم
امیررضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
0
1
خیلی سایت خوبیه ممنون
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
3
من به برامودا اعتقاد دارم دوس دارم خودم در ان موقعیت باشم و انرا درک کنم ام این به جرات می شود گفت که باور نکردنی و خارقولاده است چرابا این همه پیشرفت جهان هنوز قادر به کشف این معما نیست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
فافا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
3
عالیه
هومن کرمپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
2
2
خواهشن الکی پیام نزارید؛ من نمیدونم هیچ نظری نمیدم، دانشمندان نتوانستند، بعد شما نظر میدید، شاید واقعی باشه شاید دروغ، فعلا که مشخص نیست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
2
1
دلیل این که هر کشتی از اونجا نمی تونه رد بشه صخره های دریایی که سه تا هست به همین دلیل میگن مثلث برمودا هر کشتی از اونجا رد میشه می خوره به صخره غرق میشه.
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
2
من که میگم نیروی جاذبه ی زمین اونجا متمرکز شده و اشیا رو میکشه تو اب وااااای خیلی ترسناک من چون تالا یه بار غرق شدم از مثلث برمودا میترسم ولی دوسدارم از نزدیک ببینمش...
بابت عکساو متنتم ممنون.
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
2
3
میشه بپرسم پس این عکسا از کجا آمده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
pegah
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
1
2
واقعا یکی از ارزوهامه که مثلث برمودارو ببینم و بدونم چرا اینجوووووووریه.ای خدا اخه چرا نمیشه
امیر حسین
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
3
3
بچه ها من که این مطلبو خوندم موی بدنم همه سیخ شده از ترس و نمیدونم چی باید بگم.فقط ازته قلبم امید وارم همه اونایی که به این حادثه دچار شدند یه روزی برگردن کنار خانواده هاشون وبه ما گن که قضیه این مثلث لعنتی چیه وکجابودنو چه بلایی سرشون اومده. به امید پیداشدن همشون.(یاعلی مدد).
esijon
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
4
0
کمتراز7بایدخواند
sajad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
2
1
فک کنم جزئ از دنیای ابدی و قیامت باشد
تامل بر انگیز است!!!
nasrin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
2
1
جالب اما عجیب....!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
3
4
من قضیه ی برمودا را فهمیدم جلبک های قهوه ای دارد که آهن و چوب را جذب می کنه
پریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
3
0
عالی بود.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
1
2
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو ۱۳ که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.
اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.
آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می گیرد؟
آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟
و بسیاری آیاها و پرسش های بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد. این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.در حدود ساعت ۵/۱۰ شامگاه ۲۹ ژانویه ۱۹۴۸ هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با ۲۶ مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.در ساعت ۴۵/۷ دقیقه بامداد روز ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.کاپیتان ۴۰ دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود.پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.
آتوسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
1
3
وای. من میترسم. من. 15سالمه مدرسه گفته تحقیق کن بیار............
دیواندره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
1
this article is perfect thank you.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
1
وای چه قدر وحشت ناک است
وصال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
5
من فکر میکنم مثلث برمودا یکی از عجایب هفت گانه دنیاست


وااااااییییییی قدرت خدارو ببین
ملیکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
4
خیلی مطلبتان ضعیف است یکم از نظریه های دانشمندان درمطلب تان استفاده کنید
nazanin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
2
1
Bermoda na doroghe na faribe az janebe keshvarhaye kharejas...in jazire hata oun keshvarha ro be vahshat andakhte..hamekasaii k b ounja raftan napadid shodan...in mojeszas az khoda na chize dige ii
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
1
خیلی جالب است
saied
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
5
واقعا جالبهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
2
دریچه روبه گذشته های دور
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
3
واقعان خیلی عجیب است
نفس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
2
خيلي جالب بود,ممنون.......................به دردم خورد.
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
4
3
کارامریکا و اینگلیسه
ملیکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
3
2
همش چرته و الکی
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
1
عالی
حمیدرضا
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
1
3
مطالب جالبی بود
البته دقیقن مانند یک معمای حل نشده واقعن هم حل نشده
درواق خیلی مرموزه
نیکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
4
وای وای وای وای وای دارم میمرم خیلی مچکرم ازسایتتون خیلی خوش حالم کردین چقدروحشتناکه.....به نظرتون من میتونم برم اونجاااااا؟
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
2
سلام مطالب جالب بود ممنون .راستی من او کتابا خوندم ک روی خانه خدادقیقا جو مثل مثلث برموداس ک هیچ چیز از هواپیما و پرنده نمیتونه ازش عبور کنه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
3
کار های خدا بی حکمت نیست شاید این هم بک معجزه الهی است
saba mosavi
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
2
حالاکه ماهواره به هوامیفرستن یک دستگاه هم به اونجابفرستن که تصاویروش روارسال کنه.چراکه نه...
سفرکرده به مثلث شیطان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
3
بچه من 4 ساله که درباره برمودا تحقیق میکنم و تا 50 کیلومتری به ان سفر کرده ام و بسیار مقاله درباره ان خوانده ام تا انجا که میدونم دریچه از زمان به اینده است
زانیار
|
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
1
در مورد نظرات دانشندان بیشتر بزارید بش باور ندارم
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
1
2
احتمالا دروغه و محل افراد یهودی و شیتان پرسته و نمی خواهند مردم به آن منطقه سفر کنند.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
2
1
من فکرمی کنم دراین مثلث نیروی شیطان است چ
sivan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
6
راسته که هرکس رفته دیگر برنگشته اگر اینجوری باشه وحشتناکه
سارا
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
3
وفتی ادم رو میکشه طرف خودش چطور عکس گرفتن واقعا عجیبه
abed niroomandi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
1
سلام ببینیدبچه هامثلث برمودایک افسانه نیست یک واقعیت هستش من تونستم بفهمم که رازاون چیه وچی باعث ناپدیدشدن این همه کشتی وهواپیماشده من فعلا تنهاکاری که میتونم اینه که منطقه اونوعوض کنم ولی هنوزدارم روش کارمی کنم تاامیدروزی که بتونم اونوازبین ببرم
دانیال
|
ROMANIA
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
بله درسته تا حالا دو هواپیما امسال از بالای اقیانوس اطلس که رد شدن هیچ اثری ازش نیست تواخبارم حدود شش ماه پیش ددربارهی این حادثه حرف میزدند این واقعیت
maral
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
خیلی وحشتناکه...خیلیییییی میترسم ازش.
واقعیه.
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
1
دانشمندان می‌گویند که زیر مثلث برمودا مکان شگفت انگیز آتلانتیس قرار داره چون که آتلانتیس توی تقریباً همین مکان غرق شده
ستایش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
0
1
این مثلث برمودا متعلق به کیه
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
1
هم جالب بود هم خواندنی.اینا همش واقعیت چون خودم یک کتاب از مثلث برمودا دارم amirروچه حسابی گفتی کار امریکا وانگلیسه؟
ترانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
1
وووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی می ترسم
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
1
من کشفش کردم من پیروز شدم خوشحالم پس از 2 سال فهمیدم
پاسخ ها
الهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
چیوو کشف کردی؟؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
1
شگفت انگیزه وخیلی ترسناک‌
الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
2
به نظر من هر چیزی بااااید یک دلیل قانع کننده داشته باشه
مثلث برمودا هم همینطوره
امیدوارم که در اینده ی نزدیک دلیل این اتفاقات را بفهمیم
امیر
|
ROMANIA
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
1
0
هرکی به اونجا سفر کرده روهش شاد یادش گرامی
مبینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
1
2
به نظر من واقیعه
دلم میخواد برم ولی میترسم
واییییییی ترسنااااااااااااااکههههههههه
پرهام
|
ROMANIA
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
1
1
من که ميگم کار آمریکاست!!!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
1
man akharesh miram onja yani baiad beram in yeki kheyli maghzamo dargir kardeh
ارشیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
2
بابا اگه برید زنده نمی مونید میرید تو گودال مثلث برمودا تازه واقیعت داره یکی از شگفی های خداست ماجرای تشکیل مثلث برمودا رو بگم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
امریکایی ها دارن این جور میگن که کسی اون جا نره حتما دارن یه غلطی میکنن اونجا....
نیلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
وقتی ادم این چیز ها رو می بینه از دهنش وا می مونه
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
1
جالبه بااین همه پیشرفت حقیقت کشف نمیشه معلومه که خدا اجازه نمیده حتما یه چیزی اونجاست که خدا نمیخاد کشف بشه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
خوب شایدباورتون نشداسم ایرانی من حسنه امامن اصل مال امریکام.من درست زبون فارسی بلدنیسم اسمم جک استون است پدرمن گشت خلبان بوداین جانگفته اماپدرمن برای پیداکردن هواپیماهای امریکارفت وهنوزچشم به راه زنگم تابگندپدرت پیداشده همه مثلث برموداواقعیس لطفااین پیامابزارین
نیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
2
0
مثلث برمودا ی دروغه ...مثل دروغ هولوکاست ....
جزیره برمودا 60هزار نفر جمعیت داره ......
مثله دروغی ک زمان شاه گفتن خاک رامسر رادیواکتیویتست ک کسی اونجا نره چون ویلای شاه رامسر بود ....برمودا هم ی مکان برای فراماسونر هاست برای کارای شیطانی ک انجام میدن چون روی مدار عرض 33 و طول 66 ینی دوتا 33 واقع شده ک این اعداد برای اونا خیلی مقدسه .....
شما از نزدیک شاهد سقوط هواپیماهای اونجا بودید؟نکنه امریکا خیلی راستگویه ک شما هر چیزی رو باور میکنید...
برمودا ک بزرگتر از دروغ سوزونده شدن 6 میلیون یهودی نیست .....پس هر چی ک میشنوید باور نکنید
مثلث برمودا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
1
خیلی بی کارین در مورد من تحقیق میکنین بابا چند بار به خلباناتون گفتم دورو بر من نپلکین به حرفام گوش نکردن منم حسابشون رو گذاشتم کف دستشون اگه میخواین شما هم امتحانش کنین ،امتحانش رایگان است.قابل توجه ساکنان شهر بشرویه:......................................................................................................................................................................................................................................دراینجا حلیم میدهند(رایگان) بلیط یک کیلو سیاه دانه......هه هه
ریانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
1
خیلی جالب و معماعی به نظر من که لثلث برمودا وجود داره ولی دیگه هواپیما یا کشتی ناپدید شدنش رو دیگه نمی دونم
دانشمند خنگ
|
ROMANIA
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
1
0
خیلی معلومه خوب مخلوق خداست بعدشم به نظر شماگوشتهی زمین در داره که بریم اون دنیا تازشم کی اونجا اهن ربا میزاره حتما حوشلش سر رفته بوده یه کم فک کنید بعد نظر بدید
سیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
0
ترسناک ولی خیلی باهاله بیزحمت به غلط املای هاتون توجه کنید
amir
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
1
به نظر من دجال اونجاس
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
1
خیلی دوست دارم از نزدیک با دوستام برم اونجارو ببینم
yasin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
من خیلی دوست دارم به اونجا برم
MASY
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
فوق العاده است. و بسیااااااااااار شگفت انگیز
سعید خرم آباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
1
0
دخترا همه ترسو هستن این تخیل قوی ی نفر این همه مطالب
دربارش،احمقا خیرسرش نویسنده دیگه اه،
مگر معجزه الهی واسه ادمای بد که شاید ماهم جزشون
خدایا سرتقصیراتمون بگذره
پاسخ ها
هنیها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
واااااااااا
میثم
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
سلام
سلاله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
سال چند این برمودا واقع شده
پاسخ ها
ملیکا
| MOLDOVA, REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
قبل از سال 1945هیچ خبری نبود
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
1
خووووووووووب بود
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
2
گه افسانس این همه عکس براش نمیساختن حتی اطلاعات کافی ؛اصلا باور نکردنیه قدرت خدارو ببین
ستايش
|
ROMANIA
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
0
خيلى جالب بود
ترنم
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
جالب بود...
پارسا
|
GERMANY
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
الکی میگی پس چرا1000 نفر به طور مرموز توش مردن
تربچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
وای وای دلم به حال اونایی که اونجا بودن می سوزه
پرفسر رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
یادم بود یکی از دوستام اونجا رفته ولی برگشته ومی گه به مرکز

زمین می خوره وباتحقیقاتش فهمیده کهبه هسته ی داخلی می

رسه
ارام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
تشکر از مطلب زیباتون بسیار اموزنده بود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
سلام. واقعا که این مثلث یه جای امنی که غربی واسه خودشون درست کردن و ما نباید اینقدر این شایعه هارو پوشش بدیم
ّFAR
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
این همه نظریه های علمی میگن راسته بعد شما میگین چاخانه؟
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
بچه ها مثلث برمودا حقیقت داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
اومای گاد
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
خیلی جالب بود
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
به نظر من که راسته ولی به نظرم اونجا خونهی شیطانه
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
خدایش چرا فک کردی افسانس اگه مردین خودتون حظوری پی گیر مجارا شین بدا افسانه چیه غیر ممکن وجود نداره چرا فک میکنین افسانس خدا که نیستین ه چند تا نظریه نباید پذریف انقدر تحقیق کرد تا بهذنتیجه قطی رسید افسانس!!!!؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
در حد یه جمله کلمه غیر ممکن معنا نداره یعنی همه چیز ممکن حتی مثلث برمودا
aria
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
موقعیت مثلث برمودا
مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.

وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: « یک خط از فلوریدا تا برمودا ، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد. »

این محل فتنه‌انگیز و تقریبا باور نکردنی اسرار غیر قابل توصیف جهان را به خود اختصاص داده است. مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن 6 هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر 1945 کسب کرد. 5 فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی ، در منطقه مثلث ، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات ، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند.

آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی ، عدم روئیت خشکی ، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته ، لکه روغن ، آثاری از اجسام شناور ، خدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن ، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده است. در حوادثی مشابه در این منطقه ‌قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند.
منطقه وحشت
همه روزه هواپیماهای متعددی بر فراز مثلث برمودا پرواز می‌کنند. کشتیهای بزرگ و کوچک در آبهای آن در حال تردند و افراد زیادی برای بازدید ، به این منطقه مسافرت می‌کنند، بدون آنکه اتفاقی بیفتد. از طرف دیگر ، در دریاها و اقیانوسها در سراسر دنیا ، کشتیها و هواپیماهای زیادی مفقود شده و می‌شوند. پس چرا فقط مثلث برمودا از بقیه مناطق تفکیک شده است. علت این است که اولا هیچ امیدی برای یافتن حتی اثر و نشانه‌ای وجود ندارد. ثانیا در هیچ منطقه دیگر چنین ناپدید شدنهای بی دلیل ، بیشمار و نامعلوم روی نداده و به این خوبی ثبت نشده است.
مشاهدات و گزارشات
در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا ، اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده‌اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدا و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده‌اند و یا برخی دیگر در لحظات آخر پیامهای غیر عادی مخابره کرده‌اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزارها بوده است و یا چرخش عقربه‌های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی ، آن هم در روز صاف و آفتابی و یا تغییراتی غیر عادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده‌اند، بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع.

این پیامها رفته رفته ضعیف‌تر و غیرقابل تشخیص‌تر شده و یا سریعا قطع شده‌اند. دقیقا مثل اینکه چیزی ارتباط رادیویی را قطع کرده باشد و یا چنانچه اظهار عقیده شده، در حال دور شدن و عقب رفتن از فضا و زمان بوده و دورتر و دورتر شده‌اند. در برخی موارد گزارشها حاکی از آن بود که نوری ناشناخته و غیر قابل تشریح روئیت شده است. همچنین توده سیاه و تاریکی در سطح دریا که پس از مدتی ناپدید شده ، در جریان اتفاقات مزبور گزارش شده است.

در مواردی هم گزارش شده که نقطه تاریک بزرگی در میان ستارگان در آسمان دیده شده که نوری متحرک از طرف زمین به آن قسمت وارد شده و سپس هر دو ناپدید شده‌اند. در تمام مدت دیده شدن تاریکی ، دستگاهها و سایر ابزارهای قایق‌های ناظر از کار افتاده بودند که پس از رفع تاریکی آسمان ، دوباره شروع بکار کرده‌اند.

در یک مورد هم پیامی عجیب از یک کشتی باری ژاپنی بدین مضمون دریافت گردید. "خطری همانند یک خنجر هم اکنون ... به سرعت می‌آید ... ما نمی‌توانیم فرار کنیم ..." در هر حال بدون اینکه مشخص شود خنجر چه بود، کشتی ناپدید شد.
علل واقعه
علل فرضی طبیعی
توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول‌ترین فرضیات بر اساس مرگ غیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تا کنون بدست نیامده است.) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از:

جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا ، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی ، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می‌شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتیها و مفقود شدن آنها در آب می‌شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست.
علل فرضی غیر طبیعی
دستگیری و ربوده شدن به وسیله زیردریایی یا بشقاب پرنده‌هایی متعلق به کراتی دیگر که برای تحقیق درباره حیات و زندگی باستان و حال ما انسانها به کره زمین آمده‌اند، می‌تواند علتی غیر طبیعی برای توجیه وقایع باشد.

یکی از عجیب‌ترین پیشنهادات در این مورد بوسیله ادگار کایس ، پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست ، ارائه شده است. به عقیده وی قرنها قبل از کشف اشعه لیزر ، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند. به نظر کاین نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها ، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها ، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.

ام. ک. جساپ که یک فضانورد ، منجم و متخصص کره ماه است، در کتابش به نام « در مورد بشقاب پرنده‌ها » ابزار می‌دارد که ناپدید شدن کشتیهای مشهور در مثلث برمودا ، به وسیله اجسام پرنده صورت گرفته است. وی مفقود شدن خدمه آنها را نیز به اجسام مزبور ربط می‌دهد. به عقیده جساپ یوفوها هر چه هستند، حوزه مغناطیسی موقتی ایجاد می‌کنند که دارای طرحی یونیزه شده است و می‌تواند باعث متلاشی شدن یا ناپدید شدن هواپیماها و کشتیها گردد. او روی این سوال کار می‌کرد که چگونه نیروی مغناطیسی کنترل شده و می‌تواند باعث نامرئی شدن گردد. نظریه میدان واحد انیشتین او را مجذوب کرده بود. جساپ هر دو اینها را کلیدی می‌دانست برای ظهور و محو شدن ناگهانی بشقاب پرنده‌ها و ناپدید شدن کشتیها و هواپیماها. ولی مرگ امکان ادامه فعالیت و نتیجه گیری را از جساپ گرفت و تحقیقاتش نیمه تمام ماند.
داستانی عجیب
حادثه‌ای در اثر اختلال زمانی در فرودگاه میامی رخ داد که هرگز توضیحی قابل قبول برای آن وجود نداشته است. این واقعه مربوط به یک هواپیمای مسافربری بود که برای فرود در باند آماده بود و با رادار مرکز کنترل هوایی ردیابی می‌گردید که ناگهان ده دقیقه از صفحه رادار ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر گشت. هواپیما بدون هیچ واقعه‌ای فرود آمد و خلبان و خدمه از آنچه افراد پایگاه می‌گفتند ابراز تعجب کردند، زیرا تا آنجا که به خدمه مربوط می‌شد، هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاده بود. جالب این که ساعتهای همه آنها حدود ده دقیقه از زمان واقعی عقب‌تر بود. در حالی که هواپیما درست 20 دقیقه قبل از این واقعه وقت اصلی را کنترل کرده بود و در آن هنگام هیچ اختلاف زمانی وجود داشت.


آیا مثلث برمودا و نقاط مشخص دیگر به صورت ماشینی عظیم عمل می‌کنند تا اختلالاتی بوجود آورند؟

آیا آنها می‌توانند گردابهایی را چه در داخل و چه در خارج از جو بوجود آورند که اجسام و اشیا به داخل آنها بیفتد و به بعد زمان و مکانی دیگر منتقل شوند؟
گذشته و آینده برمودا
به نظر می‌رسد که این منطقه طی زمانهای متمادی گذشته نیز در افسانه‌ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره‌ها» ، «مثلث شیطان» ، «مثلث مرگ» ، «دریای بدبختی» ، «گورستان آتلانتیک» نامیده می‌شده است.
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.

اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی‌شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی‌یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می‌دارد.
سما رمضانپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
عالی بود اطلاعات خوبی به ما دادید
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خوب بود ولی خدا رحم کنه چون معاوم نیست چه خبره
:
:
:
آخرین اخبار