تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۱۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامری :
برخی‌ها چشم دیدن فعالیت تجاری در خرمشهر را ندارند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت تجاری کنزل‌المال در خرمشهر و رونق گرفتن این بار باعث شده برخی افراد به دنبال قبضه‌ کردن و نابودی این بازار باشند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت تجاری کنزل‌المال در خرمشهر و رونق گرفتن این بار باعث شده برخی افراد به دنبال قبضه‌ کردن و نابودی این بازار باشند.

عبدالله سامری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: خرمشهر یک پیشینه روشنی در بحث تجاری دارد که متاسفانه به دلیل جنگ تحمیلی و ۸ سال آوارگی مردم و طولانی شدن زمان بازسازی این شهر تاکنون نتوانسته رونق گذشته را بازیابد.

وی افزود: بندر خرمشهر یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین بنادر تجاری کشور در دوران قبل از جنگ تحمیلی بود که متاسفانه به دلیل ۸ سال جنگ با وجود بازسازی کامل آن اما تا حدودی از رونق گذشته فاصله دارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از نقطه امیدهای جدی مردم منطقه برای بازیابی چهره تجاری شهر خرمشهر فعالیت منطقه آزاد اروند بوده که در مدت اخیر با راه‌اندازی باز تجاری کنزل‌المال تا حدودی بارقه امیدی در بین مردم این شهر ایجاد کرده است.

سامری افزود: بازار کنزل‌المال که محل عرضه کالاهای وارداتی بدون عوارض گمرکی است یکی از برنامه‌های دولت برای رونق بخشیدن به فعالیت تجاری در شهر خرمشهر است.

وی ادامه داد: متاسفانه از مدتی پیش برخی‌ها که چشم دیدن فعالیت تجاری خرمشهر نیستند با اجیر کردن برخی سایت‌های بی‌مخاطب و دلالان رسانه‌ای اقدام به حاشیه‌سازی برای این بازار کردند.

وی گفت: هدف جدی این عده از رونق انداختن این بازار و هرگونه فعالیت تجاری در شهر محروم خرمشهر و برای این موضوع از تمام ابزارها استفاده کرده‌اند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینگونه اقدامات تخریبی علیه مردم خرمشهر گفت: ما اجازه نخواهیم داد برخی افرادی که دستان آنها از دست‌اندازی در حقوق مردم قطع شده باعث حاشیه‌سازی برای شهر خرمشهر شوند.

سامری با انتقاد از اظاهرات اخیر اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: متاسفانه برخی افراد و معاند با منافع مردم و منطقه اطلاعات غلط به ترکان داده‌اند و اظهارات اخیر ترکان در خصوص بازارکنزالمال باعث فراری شدن سرمایه‌گذاران خواهد شد.

وی گفت: سرمایه‌گذار بازارکنزل‌المال به تازگی به سودآوری رسیده این در حالی است که ترکان عنوان کرده باید او را خلع ید کرد.

وی اظهار داشت: انتظار ما از مدیران منطقه آزاد ممانعت از حاشیه‌سازی برای فعالیت تجاری در خرمشهر است.

سامری با تقدیر از عملکرد مدیرعامل و معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: مدیر عامل منطقه آزاد اروند و معاون سرمایه‌گذاری این سازمان حمایت‌های خوبی از سرمایه‌گذاران کرده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار