تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۱۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبرداد:
6000 هکتار دیگر از اراضی خرمشهر تحت پوشش طرح 550 هزار هکتاری قرار می‌گیرند
10 هزار هکتار از اراضی زراعی خرمشهر در قالب طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری قرار گرفته است و شش هزار هکتار دیگر اضافه خواهد شد
فرماندار خرمشهر گفت: با مشارکت بخش خصوصی زمینه توسعه خرمشهر را بیش از پیش رقم خواهیم زد.

ولی الله حیاتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاری در شهرستان خرمشهر که با حضور معاون اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عنایت و تاکیدات ویژه‌ای که استاندار خوزستان و معاونین وی نسبت به مسائل خرمشهر دارند، باعث شده روز به روز شاهد این باشیم که خرمشهر در راه رسیدن به توسعه گام‌هایی موثری را بر می‌دارد.

وی افزود: آنچه در خرمشهر در حال اتفاق است حاصل یک تلاش جمعی و تعاملی است که بین نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان وجود دارد.

حیاتی تصریح کرد: پیگیری‌های نماینده خرمشهر در بحث سرمایه‌گذاری خصوصی در خرمشهر که در سطح وزارتخانه‌ها با وزرا دارند، قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علیرغم کمبود اعتبارات مالی پروژه‌های زیادی را در بخش حمل و نقل، عمران شهری، نیرو و کشاورزی به بهره‌برداری رساندیم و برخی دیگر از پروژه‌ها نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص بخش کشاورزی گفت: 10 هزار هکتار از اراضی زراعی خرمشهر در قالب طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری قرار گرفته است و شش هزار هکتار دیگر اضافه خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار