تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد بندر خشک در اندیمشک با 2 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری
طرح بندر خشک اندیمشک مصوب شده و بزودی کار مطالعات این طرح از سوی یک شرکت معتبر آغاز می شود
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح بندر خشک اندیمشک مصوب شده و بزودی کار مطالعات این طرح از سوی یک شرکت معتبر آغاز می شود.

فریدون حسنوند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک با اشاره به آغاز و برنامه ریزی طرح های بزرگ در شهرستان اندیمشک افزود:عملیات اجرایی طرح بندر خشک اندیمشک تا شهریور ماه سال آینده انجام می شود.

وی اظهار کرد:این طرح مهم اقتصادی 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز دارد و با راه اندازی آن شاهد تحول بسیار خوبی در زمینه اشتغال و اقتصاد در شمال استان خوزستان خواهیم بود.

حسنوند گفت:با وجود کمبود اعتبار ، طرح های خوبی در شهرستان اندیمشک آغاز شده و طرح های مهم دیگری نیز برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های قابل ارزشمند و شاخص با حمایت و تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود:ساخت 25 مدرسه در اندیمشک و بخش الوار گرمسیری ،احداث پنج خانه عالم،2 مرکز درمانی ، بیمارستان کوی لور ، کلینیک روستای مازو و چند طرح دیگر در روزهای آینده آغاز می شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:طرح شهرک گلخانه ای و شیلات اندیمشک نیز به زودی واگذار شده و در ایجاد فرصت شغلی اثرگذار خواهند بود.

حسنوند افزود:توسعه مشاغل خانگی از دیگر برنامه هایی است که باید با تلاش و جدیت برای توسعه آنها کمک کرد.

شرکت بوتان ، گاز مورد نیاز مردم را تامین کند

وی در بخش دیگری با اشاره به پلمب شرکت بوتان گاز در اندیمشک گفت:این کار در راستای حفظ جان دهها هزار نفر مردم اندیمشک انجام شده است.

حسنوند گفت:باید واقعیت ها را به مردم گفت و قبل از وقوع هر اتفاقی پیشگیری کرد.

وی با اشاره به حادثه پلاسکو تهران افزود:این شرکت باید جابجا شود و طبق بند سه اساسنامه شرکت بوتان باید گاز مردم را تامین کند در غیر این صورت با این شرکت برخورد قانونی خواهد شد.

حسنوند اضافه کرد:زمین این شرکت متعلق به بیت المال است که جنگل بانی با قرارداد 99 ساله به شرکت واگذار کرد اما عده ای از راههای غیر قانونی به نام خود سند زدند.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:همدلی و وحدت مدیران ادارات در دستیابی به اهداف تعریف شده بسیار مهم است.

پیمان جهانگیری افزود:با همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان اعتبارات بسیار خوبی جذب شده و تحول خوبی در بخش های مختلف را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد:اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی نیز در شهرستان موجب ایجاد روحیه نشاط و امید شده است.

وی گفت:برگزاری جشنواره قرآنی، تئاتر لاله های سرخ ،برگزاری برنامه های مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی و دیگر برنامه های متنوع را تا پایان اسفند خواهیم داشت ضمن اینکه شهرستان اندیمشک در ایام نوروز میزبان صدها هزار نفر مسافر و کاروان راهیان نور خواهد بود.

جهانگیری گفت:در 29 بهمن ماه همایش بزرگ پیاده روی همگانی را خواهیم داشت که به عنوان یک شاخص ورزش همگانی در شهرستان اجرا می گردد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک هم گفت:در حوزه ورزش شاهد تحول بسیار خوبی هستیم و ساماندهی طرح های ورزشی شهرستان آغاز شده است.

کیومرث آریان متین افزود:اجرای گود زورخانه ، سالن اختصاصی ورزش بانوان،پیست موتورسواری و تکمیل استخر کوی شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی بیان کرد:در بیمه ورزشکاران در اندیمشک امسال یک هزار و 100 نفر نسبت به پارسال افزایش داشته ایم.

آریان متین گفت:استعداد یابی دانش آموزان در مدارس نیز انجام شده و صدها نفر از دانش آموزان با استعداد ورزشی در رشته های مختلف شناسایی و جذب شده اند.

وی افزود:احداث سالن اختصاصی بانوان نیز یکی از دغدغه های ورزش شهرستان بود که با راه اندازی آن دغدغه بانوان ورزشکار شهرستان حل خواهد شد.

وی گفت:همایش پیاده روی همگانی در 29 بهمن ماه از میدان امام خمینی (ره) تا شهدای گمنام شهرستان انجام می شود.

آریان متین گفت:این همایش ضمن پخش مستقیم از شبکه سه با اهدای جوایز نفیس همراه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار