تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی‌زاده خبر داد:
هوشمندسازی 40 درصد از مدارس خوزستان
تاکنون حدود 40 درصد از مدارس خوزستان هوشمندسازی شده‌اند اما تکمیل 60 درصد باقی‌مانده به تأمین منابع مالی وابسته است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون حدود 40 درصد از مدارس خوزستان هوشمندسازی شده‌اند اما تکمیل 60 درصد باقی‌مانده به تأمین منابع مالی وابسته است.

محمد تقی‌زاده در خصوص هوشمندسازی مدارس استان اظهار کرد: تاکنون 40 درصد از مدارس استان هوشمندسازی شده‌اند؛ البته زمان اتمام هوشمند‌سازی مدارس استان به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی با بیان اینکه بحث هوشمندسازی مدارس از 10 سال گذشته آغاز شده است، درباره هزینه مورد‌نیاز برای اتمام هوشمند‌سازی مدارس خوزستان، تصریح کرد: حدود هشت هزار مدرسه و 40 هزار کلاس در سطح استان وجود دارد که برای هوشمندسازی هر کلاس مبلغی حدود سه میلیون تومان نیاز است. در صورت تأمین منابع مالی لازم، هوشمندسازی مدارس استان نیز سرعت می‌یابد و اگر این منابع تأمین نشود طرح کُند و حتی ممکن است متوقف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تفاوت امکانات و تجهیزات در مدارس هوشمند، گفت: مدارسی مانند استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و ... از امکانات بیشتری برخوردارند؛ چراکه دانش‌آموزان این مدارس شهریه پرداخت می‌کنند.

تقی‌زاده افزود: این موضوع در شورای عالی آموزش و پرورش تصمیم‌گیری و توسط خود آنان تصویب شده است؛ هیچ مدرسه‌ای در بحث هوشمندسازی برای ما اولویت ندارد و تمام مدارس یکسان هستند اما ممکن است برخی از مدارس از زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی برخوردار نباشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار