تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماينده اهواز در مجلس شوراي اسلامي:
حجم زيادي از آلودگي هاي صنعتي مربوط به حوزه نفت، گاز و پتروشيمي است
یکی از مهمترین بحث های آلایندگی در خوزستان، آلودگی های صنعتی است که حجم زیادی از آنها مربوط به حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و باید به اين مساله رسیدگی شود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین بحث های آلایندگی در خوزستان، آلودگی های صنعتی است که حجم زیادی از آنها مربوط به حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و باید به اين مساله رسیدگی شود.

همایون یوسفی در حاشيه بازديد وزير صنعت و هيات همراه از شهركهاي صنعتي اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار با وزیر نفت خواستار انجام اقداماتی در زمینه کاهش آلودگی های ناشی از فعالیت های نفتی شدیم و در این زمینه وزير صنعت نیز قول داد تا کنترل آلودگی های زیست محیطی از جمله طرح آماک را پیگیری كند.

وی با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به خوزستان افزود: در خصوص بحث تخصيص اعتبارات برای رونق بخشی به صنایع استان صحبت هایی با وزير انجام گرفت. همچنین مقرر شد در خصوص آلایندگی صنایع نیز اقدامات لازم انجام شود تا مشکل آلودگی هوا کاهش پیدا کند.

یوسفی در خصوص عدم پرداخت حق آلایندگی صنایع در خوزستان تصریح کرد: متأسفانه این بحث جدی است و در حال پیگیری آن هستیم تا صنایع عوارض خود را در این زمینه پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع به دلیل مشکلات بسیار، امکان پرداخت عوارض آلایندگی خود را ندارند که تلاش می کنیم تا این مطالبات را برای شهرداری و همچنین آموزش و پرورش دریافت کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
1
کافی است سری به منطقه ویژه پتروشیمی در ماهشهر بزنید تا میزان آلایندگی تولید شده در پتروشیمی ها و شرکت های شیمیایی را ببینید!!! منطقه پر از دود و بوی مواد شیمیایی خطرناک شده است. فکری برای مردم بومی ماهشهر و سربندر بکنید.
:
:
:
آخرین اخبار