تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۶۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
دولت در تخصیص بودجه حق مردم خوزستان را نادیده گرفته است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اعداد و ارقام بودجه اختصاص یافته به استان، حق مردم این استان نادیده گرفته شده است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اعداد و ارقام بودجه اختصاص یافته به استان، حق مردم این استان نادیده گرفته شده است.

عبدالله سامری امروز در رابطه با اعتراض نمایندگان استان به رئیس جمهور در رابطه با انتقال آب کارون اظهار کرد: اعتراض ما به رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بحث آب کارون است که قرار است آن را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور نسبت به این موضوع اعلام بی اطلاعی کرده است، ادامه داد: ما به رئیس جمهور اعلام کردیم که نامه انتقال آب کارون از دبیرخانه شما ارسال شده است و ما این قضیه را تا زمانی که به جواب برسیم، پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از اعتراض نمایندگان خوزستان به رئیس جمهور، دولت بلافاصله نوبخت را فرستاد و در همین دوشنبه نیز در رابطه با جریان انتقال آب کارون و بودجه تخصیص یافته به استان نشستی را با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور داریم.

وی با تاکید بر اینکه دولت در بحث بودجه حق مردم استان خوزستان را نادیده گرفته است، عنوان کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با بحث انتقال آب کارون متحد هستند.

سامری بیان کرد: در روزهای گذشته همه مردم استان خوزستان از شبکه‌های تلویزیونی اعتراضات نسبت به بحث انتقال آب را توسط همه نمایندگان استان مشاهده کردند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت نسبت به استان خوزستان باید ویژه باشد، متذکر شد: اکثر منابع درآمدی دولت از سوی استان خوزستان تامین می‌شود، اما با توجه به این امر در بحث اعداد و ارقام بودجه اختصاص یافته به استان، حق مردم خورده شده است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اگر به این نتیجه رسیدم که دولت نمی‌خواهد، درخواست نمایندگان استان خوزستان را انجام دهد، یقینا به مردم شریف استان این مورد را اعلام خواهیم کرد و اعتراض خودمان را شدیدتر خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
3
تقصیر کیه؟مردم دستشون به رئیس جمهور که نمی رسه. نماینده انتخاب کردیم که چی؟فقط برن تک وطایفه شون به نون ونوایی برسن .اگه کوتاهی بکنن خیانت در امانت کردن نمایندگان.پس با قدرت تمام در مقابل حق خوری های دولت بایستین.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
دولت نگاه ویژه دارد به خوزستان به این ترتیب که باید محروم ترین استان باشد که الحق کم نگذاشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
خوزستان در تمام دولت ها محروم بوده و ربطی به این دولت یا دولت قبلی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
1
ببخشید آب با پروتین فاضلاب میخوردید ، هوا با خاک و موادمعدنی میخورید ، بودجه برا چیتونه ، عمو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
1
آقای نماینده از وقتی بترسید که خرمشهر و آبادان در قهر بیکاری و فقر به جایگاهی از فساد و نامیدی تبدیل گردد ، شما تهران را می بینید ؟ که با ثروت استانتان آباد شده ؟ شما حق مردم را تا قبل از اینکه مردم عاصی شوند اعاده کنید ، تا مرگ خوزستان چیزی نمانده ، فقر و بیکاری و .....فراگیر شده ، این عین ظلم است این عین بی خدایی است که ثروت استانی را دزدیه و دیگران ثروت اندوزی کنند ، خدا هم صبری دارد ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
نمایندگان عزیز افرین برشما مخصوصا اقای سامری
فقط کافیه یه اشاره به مردم بدین بقیش با ما
:
:
:
آخرین اخبار