تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:
27 کارخانه در خوزستان مدیران غیربومی دارند
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: 27 کارخانه در خوزستان وجود دارد که زیر پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که مدیران آنها غیر بومی هستند
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: 27 کارخانه در خوزستان وجود دارد که زیر پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که مدیران آنها غیر بومی هستند.

همایون یوسفی پنجشنبه در مراسم انعقاد 18 سند ایجاد کسب و کار الکترونیک در تالار شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: از دولت تقاضا می شود مدیران کارخانه های استان خوزستان را از افراد بومی منطقه انتخاب کنند.

وی گفت: در انتصابات اخیر نیز انتظار می رود که از افراد بومی استفاده کنند.

یوسفی افزود: توسعه نیافتن استان و ضعیف بودن خوزستان باعث کاهش درآمد کشور و توسعه نیافتن کشور می شود از این رو باید به سرمایه گذاری در استان برای توسعه و ایجاد درآمد و شغل نگاه ویژه شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: میل به توسعه یافتگی در نظام وجوددارد که تقاضا داریم این میل برای توسعه استان در بدنه دولت نیز تقویت شود.

وی در ادامه اضافه کرد: به دلیل رشد نامتوازن صنعت در استان بیشتر اشتغال استان بر عهده صنعت است و اشتغال در بخش خدمات رشدی نداشته است.

یوسفی گفت: تنها 25 درصد اشتغال استان بر عهده خدمات است و اگر استان هایی همچون یزد مشکل بیکاری خود را حل کرده است به دلیل سرمایه گذاری در بخش خدمات و صنایع کوچک است.

وی گفت: متاسفانه در بخش فناوری اطلاعات شبکه های ارتباطی استان فرسوده هستند و استان برای پیشرفت در این بخش نیاز به پوشش شبکه فیبر نوری دارد.

در این مراسم دو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
باید از مسئولان بومی متعهد و متخصص استفاده کرد تا بسیاری از مشکلات استان مرتفع شود. افراد شایسته بسیاری وجود دارند که هیچگاه فرصت عمل در سطوح مدیریتی به آنها داده نشده است و مرتبا از مدیران سابق غیربومی که کارنامه ضعیفی دارند برای مدیریت این استان استراتژیک استفاده می شود.
:
:
:
آخرین اخبار