تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسول خادم :
«محمد بنا» با اقتدار به كار خود ادامه مي‌دهد/تغييري در جوانان و نوجوانان نداريم
رسول خادم روز گذشته اعلام كرد مسئوليت فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان با وي خواهد بود و مسئوليت نتايج تيم ملي در المپيك را نيز قبول خواهد كرد. مدير تيم‌هاي ملي همچنين عليرضا رضايي، محمد طلايي، غلامرضا محمدي و محمود اسماعيل‌پور را به عنوان مربيان تيم ملي كشتي آزاد معرفي كرد كه البته محمدي از همكاري با تيم ملي به عنوان مربي خودداري كرد
http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C10%5CSport%5C419.jpg

رسول خادم روز گذشته اعلام كرد مسئوليت فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان با وي خواهد بود و مسئوليت نتايج تيم ملي در المپيك را نيز قبول خواهد كرد. مدير تيم‌هاي ملي همچنين عليرضا رضايي، محمد طلايي، غلامرضا محمدي و محمود اسماعيل‌پور را به عنوان مربيان تيم ملي كشتي آزاد معرفي كرد كه البته محمدي از همكاري با تيم ملي به عنوان مربي خودداري كرد.

خادم پس از اين تغييرات، در گفت‌و‌گو با ايسنا ، اظهار كرد: كادر كشتي آزاد در حد توان زحمت كشيده و بنده از همه دوستان تشكر مي‌كنم، اما به عنوان مدير تيم‌هاي ملي، تشخيص دادم تغييراتي در تيم آزاد به وجود آيد كه از ميان كادر فني گذشته تصميم داشتم غلامرضا محمدي در كنار بنده با تيم ملي به عنوان مربي ارشد همكاري كند كه ايشان طي مصاحبه‌اي كناره‌گيري كردند كه براي وي و ساير دوستان آرزوي موفقيت دارم. از اين پس مسئوليت امور فني تيم ملي کشتي آزاد را بر عهده خواهم داشت و در آينده مربيان ديگري به اردو دعوت خواهند شد.

وي همچنين به تيم ملي كشتي فرنگي اشاره كرد و گفت: محمد بنا عملكرد خوبي داشته و بنده، هر كمكي از دستم بر آيد، براي ايشان خواهم كرد. «محمد بنا» به عنوان سرمربي تيم ملي فرنگي با اقتدار به كار خود ادامه داده و هيچ دخالتي در كارهاي وي نخواهيم داشت.

دارنده نشان طلاي المپيك 1996 آتلانتا و قهرمان جهان در سال‌هاي 94 و 95، خاطر نشان كرد: بر خلاف اين كه بعضي‌ها عنوان مي‌كنند بين من و بنا اختلافي وجود دارد ، هيچ مشكلي بين ما نيست و

«بنا» كشتي فرنگي را براي حضور قدرتمند در المپيك آماده خواهد ساخت.

خادم در مورد وضعيت تيم هاي پايه نيز گفت: در كشتي فرنگي كادرهاي قبلي در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند. در كادرهاي نوجوانان و جوانان آزاد نيز تغييري نداريم و رضايي به همراه طلايي سرمربي اين دو رده هستند.

دارنده پنج مدال جهان و المپيك در پايان در مورد كادر بزرگسالان اظهار كرد: عليرضا رضايي، محمد طلايي و محمود اسماعيل‌پور به عنوان مربي در تيم ملي بزرگسالان فعاليت خواهند كرد ضمن اين كه مربيان ديگري كه كشتي‌گير تحويل تيم ملي داده‌اند را به كادر بزرگسالان اضافه خواهيم كرد. مربياني كه در سازندگي كشتي‌گيران سهم داشته‌اند بايد در تيم ملي نيز سهم داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار