تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یوسفی:
وضعیت هوای استان خوزستان بحرانی است
متاسفانه با وجود تعیین راهکارها برای رفع معضل ریزگردها در استان خوزستان، اما همچنان اقدام عملی برای رفع این مشکل وجود ندارد
نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از وضعیت هوای استان خوزستان، گفت: نمایندگان استان خوزستان باری دیگر پیگیر پدیده گردوغبار در استان خوزستان خواهند بود تا هرچه سریعتر راهکاری برای رفع آن در نظر گرفته شود.

همایون یوسفی درباره وضعیت آب و هوای استان خوزستان، افزود: متاسفانه با وجود تعیین راهکارها برای رفع معضل ریزگردها در استان خوزستان، اما همچنان اقدام عملی برای رفع این مشکل وجود ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برای کنترل ریزگردها باید کانون های داخلی را مهار کرد که این کانون ها در استان خوزستان حدود 350 هزار هکتار هستند که حجم منابع مورد نیاز نیز مشخص شده است؛ طی سنوات گذشته اعتباری که برای مهار 50 هزار هکتار در نظر گرفته شد تخصیص نیافت و درصد کمی هم که اعتبار اختصاص یافت در محل های دیگری هزینه شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: واقعیت آن است که دولت باید در بحث معضل ریزگردها در استان خوزستان ورود پیدا کند زیرا در غیر این صورت این معضل تبدیل به یک موضوع ملی خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور کل کشور مملو از این ریزگردها خواهد شد.

وی یادآور شد: امروزه اکثر نقاط غرب و جنوب غرب کشور با این ریزگردها دست و پنجه نرم می کنند که امیدوارم اهمیت این موضوع در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد در این میان باید برای مقابله با گردوغبار طرحی ملی داشته باشیم زیرا با طرح های استانی و منطقه ای مشکلی از کشور حل نخواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان استان خوزستان باری دیگر پیگیر پدیده گردوغبار در استان خوزستان خواهند بود تا هرچه سریعتر راهکاری برای رفع آن در نظر گرفته شود؛ راهکار اولیه آن است که حق آبه های پایین دست کانون های گردوغبار را لحاظ کنیم تا بتوان مانع از بروز این ریزگردها شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
1
لطفا صدای مردم محروم استان خوزستان را به تهران برسانید!!! مگر ما انسان نیستیم، مگر بخش اعظمی از اقتصاد ایران از خوزستان تامین نمی شود؟ پس چرا کسی به خوزستان اهمیت نمی دهد؟؟
:
:
:
آخرین اخبار