تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز خبر داد:
تامین تجهیزات جدید پزشکی برای بیمارستان‌های خوزستان
نماینده اهواز از تامین و تحویل تجهیزات جدید پزشکی برای تعدادی از بیمارستان‌های خوزستان خبر داد
نماینده اهواز از تامین و تحویل تجهیزات جدید پزشکی برای تعدادی از بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

علی ساری اظهار کرد: پس از پیگیری‌هایی که به همراه دیگر نمایندگان اهواز در خصوص کمبودهای بیمارستان‌های خوزستان در وزارت بهداشت انجام شد، تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز برخی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین و آماده تحویل شده است.

وی افزود: نامه تحویل این تجهیزات از وزارت بهداشت صادر شده است و به بیمارستان‌‌ها تحویل داده می‌شود.

نماینده اهواز با بیان این‌که بیمارستان‌های اهواز از کمبودهای بسیاری رنج می‌برند، تصریح کرد: این تجهیزات تخصصی و مدرن هستند و برخی از این تجهیزات نخستین بار است که برای بیمارستان‌های خوزستان تامین می‌شود.

ساری با اشاره به نشست نمایندگان با وزیر بهداشت گفت: به وزیر بهداشت گفتیم که بیمارستان‌های خوزستان دارای مشکلات و کمبودهای بسیاری هستند و وضعیت رضایت‌بخشی ندارند، بخش درمانی خوزستان و به ویژه بیمارستان‌های اهواز از کمبود امکانات و تجهیزات بسیاری رنج می‌برند و امیدواریم بتوانیم بخشی از این کمبودها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت و دولت، تغییرات اساسی در بخش درمان استان خوزستان ایجاد شود و شاهد بهبود وضعیت باشیم.

نماینده اهواز گفت: در مجلس در تلاش هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های موجودف به بخش درمان خوزستان کمک شود و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها گامی در این راستا بوده است که امیداریم ارتقای کیفیت خدمات درمانی را به دنبال داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار