تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس پیشنهاد داد:
لزوم ایجاد سازمان توانمندسازی مناطق کم برخوردار در شهرداری اهواز
پیشنهاد می دهم تا یک سازمان جدید را در شهرداری به منظور توانمندسازی مناطق کم برخوردار اهواز تشکیل دهند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می دهم تا یک سازمان جدید را در شهرداری به منظور توانمندسازی مناطق کم برخوردار اهواز تشکیل دهند.

همایون یوسفی دوشنبه شب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه کوی رمضان اهواز،  با تأکید بر لزوم اجرای سند توانمندسازی مناطق محروم در شهرستان اهواز اظهار کرد: رفع مشکلات مناطق محروم با اقدامات ضربتی قابل حل نیست بلکه به یک برنامه ریزی و ساماندهی بسیار منظم نیاز دارند.

وی تصریح کرد: برنامه های مختلفی در راستای توانمندسازی مناطق محروم در استان های اصفهان، تهران و فارس انجام شده و باید اینگونه برنامه ها را در استان خوزستان هم اجرایی کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد می دهم تا یک سازمان جدید را در شهرداری به منظور توانمندسازی مناطق کم برخوردار اهواز تشکیل دهند.

یوسفی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از مشکلات موجود در مناطق محروم باید توسط شهرداری اهواز برطرف شود پیشنهاد می دهم که سازمانی تحت عنوان سازمان توانمندسازی مناطق کم برخوردار در شهرداری اهواز تشکیل و به صورت ویژه مشکلات این مناطق را بررسی و در راستای رفع آنها فعالیت کند.

مدیرکل راه و شهرسازی، استاندار خوزستان، شهردار منطقه هفت اهواز، شهردار کلانشهر اهواز، فرماندار اهواز و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی از مناطق چهارصد دستگاه، حصیرآباد، فلکه زیتون کارگری، بیسیم، منبع آب و کوی رمضان بازدید کردند.

در این بازدید مردم مشکلات مختلفی را از قبیل تأمین آب شرب، دفع آب های سطحی، فاضلاب، کمبود لوله فاضلاب و نداشتن سند مالکیت منازل مسکونی را به استاندار اعلام کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار