تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۱۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان خبر داد:
آمادگی کمیته امداد خوزستان برای دریافت نذورات عید قربان
در آستانه فرا رسیدن عید قربان آماده دریافت نذورات مردم متدین و نیکوکار استان از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هستیم
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید قربان آماده دریافت نذورات مردم متدین و نیکوکار استان از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هستیم.

محمدرضا علیپور با اعلام آمادگی برای دریافت گوشت قربانی، جمع آوری نذورات و کمک های مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان، از اهدای ۲ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریالی نذورات نیکوکاران خوزستانی در عید قربان سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به عید بزرگ و فرخنده قربان، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته و به منظور احیای سنت های حسنه الهی  کمیته امداد استان خوزستان آماده دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار استان است تا این کمک ها در همان روز میان نیازمندان و محرومان توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان در خصوص نحوه دریافت گوشت قربانی و جمع آوری نذورات مردمی در روز عید قربان بیان کرد: مردم نیکوکار و خیراندیش استان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر، ادارات و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می توانند نذورات خود را از طریق سامانه #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ملی  ۰۱۰۱۴۰۳۴۰۳۰۰۸ به سهولت پرداخت کنند.

علیپور با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده های مورد حمایت توزیع می کند، تصریح کرد: امسال این نهاد با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات مردم نیکوکار را جمع آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع می کند.
:
:
:
آخرین اخبار