تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۰۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بر اساس نظر وزیر نفت؛
فارغ‌التحصیلان رشته نفت به علت کثرت آنها باید جذب شرکت‌های خصوصی شوند
بر اساس نظر وزیر نفت، فارغ‌التحصیلان رشته نفت به علت کثرت آنها، باید جذب شرکت‌های خصوصی شوند
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: بر اساس نظر وزیر نفت، فارغ‌التحصیلان رشته نفت به علت کثرت آنها، باید جذب شرکت‌های خصوصی شوند.

مدتی قبل دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و مهندسان رشته نفت بارها اعتراض خود را در قالب تجمع در جلو مجلس به مسؤولان نشان دادند، عمده اعتراضات آنها به علت عدم استخدام و وجود شغل و آینده مناسب از سوی وزارت نفت بود.

عبدالله سامری در این رابطه جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراضات و تجمع‌های صورت گرفته از جانب فارغ‌التحصیلان رشته نفت، اظهار کرد: در پی اعتراضات و تجمع‌های صورت گرفته، جلسه‌ای در کمیسیون انرژی مجلس با حضور زنگنه وزیر نفت تشکیل شد.

وی ادامه داد: زنگنه اذعان داشت که قبل از انقلاب و زمان جنگ تحمیلی، بیشتر از 120 نفر مهندس نفت نداشتیم، اما در زمان کنونی دانشجویان نفت حدود 20 الی 30 هزار نفر مهندس نفت داریم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: در جلسه تشکیل شده، این نظر مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به کثرت دانشجویان و مهندسان نفت، امکان استخدام آنها در وزارت نفت وجود ندارد، ولی کسانی که لیسانس گرفتند و کارشناسی شیمی دارند، در شرکت‌های اغداری یا شرکت‌های خصوصی حاضر و مشغول کار شوند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
aghv
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
با سلام و احترام

ما جمعی ( حدود 200 نفر) از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اسفند 91 استانداری خوزستان بعد از 16 ماه که از اعلام نتایج سپری شده است و گذراندن تمام مراحل استخدامی اعم از گزینش، مصاحبه ، تحقیقات ، طب کار ، و ... همچنان در انتظار صدور احکام به سر می بریم.
این در حالیست که کد استخدامی نیز صادر شده است اما جواب مسئولین امر ابلاغ نشدن بودجه و عدم اختصاص اعتبار است.
با پیگیری های انجام شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اظهار آنها بر تخصیص اعتبار، ما سردر گم این موضوع مانده ایم.
ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی تقاضای رفع این بلاتکلیفی را از شما داریم . لازم به یادآوریست که اکثر بچه ها شغل های قبلی خودرا به امید شروع بکار در سال جدید رها کرده اند.


با تشکر فراوان

جمعی از پذیرفته شدگان استخدامی اسفند 91 خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
بله یعنی فارق التحصیل بورسیه با نفر پارتی دار یجورباشه کارش.این چه قانونیه
فاطمه قدوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
1
قبلا گفتیم باز هم میگیم تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که الان پشت درب های ورود به نفت مانده اند از 700 نفر تجاوز نمیکنه ..... به پیر به پیغمبر به همه مقدسات ..... این شخص داره فرافکنی میکنه .... ما ازش نمیگذریم .... جوونی مون رو تباه کرد ..... میتونستم دانشگاه امیرکبیر و تهران و علم و صنعت قبول بشم ولی بخاطر بورسیه بودن اینجا رو انتخاب کردم..... یکی به داد ما برسه ..... تو مجلس هم لابی هست .... خدایا خودت به دادمون برس ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
بنده خدا ها ، توی این کشور باید فقط پزشک شد یا روحانی
:
:
:
آخرین اخبار