تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای توسعه علمی و صنعتی استان صورت گرفت؛
امضای تفاهم نامه پژوهشی بین شرکت آبیاری کارون بزرگ و دانشگاه رامین
مدیرعامل شرکت آبیاری کارون بزرگ از امضای تفاهم نامه پژوهشی میان این شرکت و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان خبر داد
مدیرعامل شرکت آبیاری کارون بزرگ از امضای تفاهم نامه پژوهشی میان این شرکت و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان خبر داد.

مسعود صادقی افزود: این تفاهم نامه در راستای توسعه علمی و صنعتی استان و با هدف تقویت تحقیقات بنیادی و کاربردی و همکاری های پژوهشی و فناوری در زمینه صنعت آب و برق بین شرکت آبیاری کارون بزرگ و دانشگاه رامین به امضا رسیده است.

وی، مهم ترین اهداف این تفاهم نامه را تربیت متخصصان در فناوری های مورد نیاز صنعت آب و برق، شناسایی نخبگان، اجرای طرح های پژوهشی، تولید علم و فناوری و تبدیل استان به قطب علم و فناوری صنعت آب و برق کشور عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبیاری کارون بزرگ، از حمایت ها و توجه ویژه مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان نسبت به طرح های دانش بنیان و پژوهشی و ایجاد فضای علمی و تحقیقاتی در زمینه صنعت آب و برق و همچنین از زحمات و پیگیری های مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

سید عطاءاله سیادت رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان نیز امضای این تفاهم نامه را گامی مهم در جهت اقتصاد دانش بنیان برشمرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تمامی تحقیقات بنیادی و کاربردی در بخش صنعت آب و برق در این دانشگاه انجام می شود.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه تا افق سال 1404 معتبر است.
:
:
:
آخرین اخبار