تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار شد؛
جذب اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اقتصادی شهر الهایی
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار جذب اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اقتصادی شهر الهایی شد
جذب اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اقتصادی شهر الهایینماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار جذب اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اقتصادی شهر الهایی شد.

جواد کاظم نسب الباجی ظهر امروز یکشنبه در حسینیه شهر الهایی اظهار کرد: هر کدام از شهروندان می توانند در این بازدید مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند چون مسئولان برای حل مشکلات در این شهر حضور پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: شهر الهایی مشکل آب شرب دارد و برق برخی از خیابان های این شهر نیز اشکالاتی دارد. تقاضا داشتیم که مدیران توزیع برق نیز در این بازدید حضور پیدا می کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده لشکرآباد تا شهرستان شوش که از شهر الهایی می گذرد به مشکلی برای مردم شهر تبدیل شده است، بیان کرد: متأسفانه مدارس شهر الهایی فرسوده شده و در برخی موارد نیز مدارس کانکسی در روستاها وجود دارد.

الباجی با درخواست جذب اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اقتصادی عنوان کرد: ارتقای شهر الهایی یکی از تقاضاها و انتظارات است.

وی ادامه داد: نهر یا همان کانال کوثر به یکی از معضلات و مشکلات اساسی در شهر الهایی تبدیل شده و باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات در این زمینه اقدام کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متأسفانه قسط دیرکرد حقابه کشاورزی را از کشاورزان این منطقه در حالی دریافت می کنند که هنوز آب وارد زمین های کشاورزی آنها نشده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار