تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده خرمشهر: وزیر اقتصاد و وزیر راه باید پاسخگو باشند
وزیر اقتصاد باید در ارتباط با اداره گمرک خرمشهر و عدم جذب سرمایه‌گذار در مجلس پاسخ دهد
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد باید در ارتباط با اداره گمرک خرمشهر و عدم جذب سرمایه‌گذار در مجلس پاسخ دهد.

عبدالله سامری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تذکر خود به وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در راستای اداره گمرک شهرستان خرمشهر به وزیر اقتصاد تذکری را در مجلس شورای اسلامی دادیم.

وی ادامه داد: این تذکر به این دلیل بود که متاسفانه بعضی از کارمندان اداره گمرک شهرستان خرمشهر به جای جذب تاجران و سرمایه‌گذاران، آنها را اذیت و فراری می‌دهند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با وزیر اقتصاد نه تنها فقط تذکر دادم، بلکه مساله طرح سئوال را نیز پیگیری کردم و روزی که تذکر خوانده شد، در کنار آن برگ طرح سئوال را نوشتم و باید وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌گو باشد.

سامری همچنین در رابطه با تذکر ارائه شده به وزیر شهرسازی خاطرنشان کرد: به وزیر در رابطه با فضای راه‌آهن تذکر و طرح سئوال را دنبال کردم، وی در دوره نهم وعده آماده‌سازی فضای راه‌آهن را داده بود و در این رابطه نشست‌هایی با سازمان منطقه آزاد داشته بود، اما تاکنون پای کار نیامده است.

وی ادامه داد: علاوه بر فضای راه‌آهن، بحث پل راه‌آهن نیز وجود دارد که با توجه به اینکه آن را راه‌اندازی کردیم اما تاکنون افتتاح و تکمیل نشده است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی به علت عدم تکمیل فضا و پل راه‌آهن شهرستان خرمشهر و در رابطه با همراهی نسبت به لایروبی اروند، باید در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند و جواب دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار