تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون استاندار خوزستان؛
۴ پروژه در خرمشهر بازدید و افتتاح شد
با حضور خبیر معاون استاندار خوزستان، ساختمان اداری اداره گاز و مدرسه شش کلاسه در خرمشهر افتتاح و از روند پیشروی پروژه های پایانه مسافربری شلمچه و شرکت فولاد کاوه خرمشهر بازدید شد
با حضور خبیر معاون استاندار خوزستان، ساختمان اداری اداره گاز و مدرسه شش کلاسه در خرمشهر افتتاح و از روند پیشروی پروژه های پایانه مسافربری شلمچه و شرکت فولاد کاوه خرمشهر بازدید شد.

فرج اله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عصر روز شنبه به مناسبت هفته دولت به خرمشهر سفر کرد و در آیین افتتاحیه ساختمان اداری شرکت گاز خرمشهر و مدرسه دبستان ۶ کلاسه این شهر حضور به عمل آورد.

 ساختمان اداری شرکت گاز خرمشهر طی آئینی با حضور معاون استاندار، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت، یک هزار و ۳۲۰ متر مربع زیربنا و ۲۶ اتاق اداری و عملیاتی به بهره برداری رسید.

اعتبار اجرای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال بوده که در ۱۲ ماه اجرایی شده است.

مدرسه ۶ کلاسه

مدرسه شش کلاسه خرمشهر نیز با مساحتی معادل ۲ هزار ۶۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۱۴۵ متر، دیگر پروژه افتتاح شده با حضور معاون استاندار و دیگر مسئولان محلی بود.

 مساحت زیربنای آموزشی این مدرسه ۶۸۸ متر، مساحت محوطه سازی یک هزار و ۳۴۰ مترمربع و طول دیوارکشی آن ۱۹۵ متر است.

اعتبار انجام این پروژه ۱۱ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و منطقه آزاد اروند است.

 بازدید از روند پیشروی پروژه احداث شرکت فولاد کاوه و پایانه مسافری شلمچه از دیگر برنامه های سفر خبیر به خرمشهر بود.

طبق گفته مدیرعامل شرکت فولاد کاوه، فاز نخست پروژه فولاد کاوه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

پایانه مسافری شلمچه نیز بنا به گفته ولی اله حیاتی فرماندار خرمشهر، دارای پیشرفتی ۹۵ درصدی است که تا پایان شهریورماه جاری و پیش از آغاز موسوم اربعین امسال به مدار بهره برداری خواهد رسید.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار