تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر و هندیجان:
حل مشکلات هندیجان همت انقلابی مسئولان را می‌طلبد
وضعیت اسفناک رودخانه زهره هندیجان، بیکاری جوانان، مشکلات بهداشت و درمان و دغدغه‌های فرهنگی نشان می‌دهد که مسئولان خوب کار نکردند و مشکلات سنوات گذشته روی‌هم جمع شده و بسیار سنگین شده است
نماینده مردم ماهشهر و هندیجان گفت: وضعیت اسفناک رودخانه زهره هندیجان، بیکاری جوانان، مشکلات بهداشت و درمان و دغدغه‌های فرهنگی نشان می‌دهد که مسئولان خوب کار نکردند و مشکلات سنوات گذشته روی‌هم جمع شده و بسیار سنگین شده است.

علی گلمرادی در جمع مردم هندیجان اظهار داشت: کسانی که مدعی سیاست گذاری و دلسوز نظام هستند باید تفکرات خود را بسنجند و اصلاح کنند و هر آنچه به نفع نظام است انجام دهند. ما باید با کمترین هزینه، بیشترین بهره را از منابع داشته باشیم.

وی افزود: ریزگردها در استان خوزستان مشکل‌ساز شده که یک بخش آن داخلی است همین بخش باعث شده زمین‌های کشاورزی دچار فرسایش پیدا کنند و این مسئله کشاورزی استان را آزار می‌دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر کشاورزی خوزستان رونق پیدا کند این سرزمین سرسبز می‌شود، به مسئولان نیرو در استان اعلام کردیم به پشتوانه نمایندگان مجلس محکم طرح بدهند و تصمیم درست بگیرند و پیگیری کنند که این ظرفیت به نفع کشور است و ان‌شاءالله خوزستان عزیز سربلند است.

وی گفت: راهی جز کار کردن نداریم باید تلاش کنیم. نتیجه نشست با فرماندار هندیجان این است که هر مسئول اداره‌ای باید انقلابی کار کند، انقلابی کار کردن یعنی اینکه بیشتر کارکنیم و وقت بگذاریم این‌طور نباشد که فقط پشت میز باشیم.

گلمرادی عنوان کرد: باید در کارها، نظارت و کار میدانی وجود داشته باشد یعنی اینکه یکجا ننشینیم و هیچ کاری نکنیم، بدون تعارف می‌گویم اگر کسی با ما همراهی نداشته باشد و همکاری نکند دیگر همراه ما نخواهد بود زیرا ما باید به مردم بگوییم که در حل مشکلات آن‌ها چه‌کارهایی انجام داده‌ایم اگر مسئولی همکاری نکند باید پاسخگوی مردم باشد؟

وی ادامه داد: وضعیت اسفناک رودخانه زهره هندیجان، بیکاری جوانان، مشکلات بهداشت و درمان و دغدغه‌های فرهنگی نشان می‌دهد که مسئولان خوب کار نکردند و مشکلات سنوات گذشته روی‌هم جمع شده و بسیار سنگین شده است.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در کنار هم کارکنیم و اگر نتوانیم کاری انجام دهیم باید کنار برویم تا شخص دیگری بیاید و بهتر از ما کار کند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: علی گلمرادی
:
:
:
آخرین اخبار