تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
رتبه 30 ارائه تسهیلات بانکی برازنده خوزستان نیست
استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی داشته باشند
استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی داشته باشند.

غلامرضا شریعتی عصر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی خوزستان با تاکید بر اشتغال‌زا بودن تسهیلات بانکی اظهار کرد: از مسؤولان بانک‌ها درخواست این را داریم که در راستای ارائه تسهیلات بانکی به واحد‌ها و طرح‌های صنعتی جدی و هماهنگ عمل کنند.

وی افزود: بانک‌ها از سپرده‌های مردم به عنوان و حق‌الناس در حال استفاده هستند و درست است که باید امانت‌داری کنند ولی انتظار می‌رود در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی هم اقدام کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به تسهیلات و اعتبارات دولت برای پرداخت به واحدهای صنعتی گفت: به طور قطع مبلغ این تسهیلات نیز برای بانک‌ها نیز لحاظ شده است و به یک میزان ارائه خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه موضوع همکاری به کار خارج از قانون نیست تصریح کرد: در هر حالتی قوانین بانک مرکزی باید به اجرا در آید و بانک‌ها با اقدام خود ریسک منطقی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها تسهیلات خود را در زمین واحدهای صنعتی درخواست نامعقولی نیست خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها در جلسات بعدی گزارش بهتر و موثرتری را نسبت به این موضوع و پرداخت تسهیلات ارائه دهند تا مشکلی برای افزوده شدن سرمایه‌ها در استان وجود نداشته باشد.

شریعتی با اشاره به رتبه 30 خوزستان در زمینه ارائه تسهیلات بانکی گفت: این وضعیت نباید در این استان وجود داشته باشد و بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه گذاران داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار