تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ماهشهر تاکید کرد:
حادثه خبر نمی‌کند، نواقص مرتفع شود
نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام تاکید کرد: پیش از این‌که منتظر باشیم حادثه‌ای در کشور رخ دهد، باید تمامی زیرساخت‌ها و امکانات را فراهم کنیم
نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام تاکید کرد: پیش از این‌که منتظر باشیم حادثه‌ای در کشور رخ دهد، باید تمامی زیرساخت‌ها و امکانات را فراهم کنیم.

علی گل مرادی با اشاره به حادثه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر طی روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به این‌که حادثه خبر نمی‌کند، باید تمام کمبودها و نواقصی که وجود دارد در اولین فرصت توسط نهادها و دستگاه‌های مربوطه برطرف شود.

وی افزود: کمبود امکانات و تجهیزات متاسفانه به‌عنوان یک نقیصه‌ای است که حتما باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد و نباید منتظر حادثه‌ای باشیم تا این کمبودها خود را نشان دهد.

گل مرادی تصریح کرد: طبیعتا باید در مقابله با بحران، امکانات امداد و نجات به گونه‌ای باشد که در منطقه‌ای که حادثه رخ می‌دهد بتوان هر چه سریع‌تر امداد رسانی را انجام داد.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رخ دادن این گونه حوادث در واقع زنگ خطری برای تمام مسئولین است که در مقابل سلامت مردم مسئول هستند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس، وجود بیمارستان تخصصی، ایجاد امکانات فرودگاهی، بازسازی و گسترش جاده‌های شهری و روستایی را از ملزومات مورد نیاز در اکثر نقاط کشور بر شمرد و گفت: اگر این امکانات در هر شهری به طور کامل وجود داشته باشد در این شرایط میزان خسارات و آسیب‌هایی که وارد می‌شود، کمتر خواهد بود.

گل مرادی اظهار کرد: در مناطقی که مجموعه‌های پتروشیمی وجود دارد به تبع آن وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نفت به‌عنوان متولیان صنعت پتروشیمی مکلف هستند تا ایمنی و امنیت را برای منطقه تامین کرده و از تاسیسات و امکانات به عنوان یک سرمایه ملی محافظت کنند.

وی بیان کرد: باید تمام جوانب و آسیب‌ها همواره بررسی و مورد پیگیری قرار گیرد و راهکارهای لازم نیز در دستور کار باشد که در مراحل بعدی پیشگیری جدی به عمل آید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار