تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
اختصاص 8میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شهر حسینیه
با هدف توسعه خدمات بهداشتی و تأمین نیازهای شهروندان بیش از ۸ میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شهر حسینیه اختصاص یافته است
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات بهداشتی و تأمین نیازهای شهروندان بیش از ۸ میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شهر حسینیه اختصاص یافته است.

سیما جمشیدی اظهار داشت: شهرستان اندیمشک در حال حاضر تنها یک بیمارستان دارد که با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیتی این شهرستان نیازمند توسعه فضاهای بهداشتی است.

وی افزود: با توجه به نقش مهم و محوری شهرستان در دسترسی به جاده‌های ارتباطی برون شهری و مهاجر پذیر بودن اندیمشک، رفع نیازهای حوزه درمان و بهداشت این شهرستان ضروری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه خدمات بهداشتی و تأمین نیازهای شهروندان، بیش از 8 میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شهر حسینیه اختصاص یافته است.

وی گفت: این طرح در کنار مرکز درمانی و بهداشتی شهر حسینیه و از توابع اندیمشک در شمال استان خوزستان در کمترین زمان ممکن به اجرا می‌رسد.

جمشیدی بیان کرد: فضای پیش بینی شده برای اجرا و ساخت درمانگاه شهر حسینیه، 750 متر مربع بوده که با تکمیل و افتتاح آن محرومیت این منطقه در دسترسی به فضای بهداشتی و درمانی تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی درمانگاه شهر حسینیه در حال حاضر بیش از 50 درصد بوده و به زودی با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تکمیل و بهره برداری از آن خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: پس از تکمیل و اتمام بنای درمانگاه شهر حسینیه، این فضای بهداشتی و درمانی، تجهیز خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار