تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:
رامهرمز به 2 بیمارستان یک‌صد تختخوابی نیاز دارد
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: رامهرمز باید دارای 2 بیمارستان 100 تختخوابی شود
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: رامهرمز باید دارای 2 بیمارستان 100 تختخوابی شود.

اقبال محمدیان در جلسه تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: در راستای بهداشت و درمان در این شهرستان مجموعه کارکنان بسیار توانمند و پای‌کاری وجود دارد و انتظار داریم در بخش درمان بیمار برای اعزام به مرکز استان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه رامهرمز باید دارای 2 بیمارستان 100 تختخوابی شود، ادامه داد: انتظار می‌رود که با احداث دو بیمارستان، 200 تخت برای خدمات دهی به بیماران داشته باشیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت جدید باید در جذب پزشکان متعهد و متخصص فعال باشد و نسبت به احداث 20 واحد مسکونی پزشکان تلاش شود.

وی در ادامه افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز باید در شان مردم این شهر بازسازی شود و از مخروبه بودن نجات پیدا کند تا هم بیمار و هم مراجعان احساس آرامش کنند.

محمدیان ضمن اعلام تشکیل حلقه مشاوران درمان گفت: هشت نفر از پزشکان شهرستان را به‌عنوان حلقه مشاوران در نظر گرفته‌ایم که نماینده را در مشاوره بهداشت و درمان شهرستان یاری دهند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: ابزار اصلی هر مجموعه‌ای نیروی انسانی است که مدیران باید با اولویت نیازهای کارکنان خود را برطرف کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از رحیم براتی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، امین محمد پور به‌عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار