تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
مجلس نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد
مجلس مطالبه گر و با نگاه كلان در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نقش اثرگذاری خواهد داشت / در ديدار اخير نمايندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری، ايشان بر بهبود اقتصاد، معيشت و ايجاد اشتغال تاكيد ويژه داشتند
نماينده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مطالبه گر و با نگاه كلان در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نقش اثرگذاری خواهد داشت.

مجلس نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

جواد كاظم نسب الباجی اظهار کرد: در ديدار اخير نمايندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری، ايشان بر بهبود اقتصاد، معيشت و ايجاد اشتغال تاكيد ويژه داشتند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک بحث کارشناسی شده و مورد تایید اقتصاددانان به نام کشور است، افزود: این نسخه مورد پذیرش برای رشد اقتصادی کشور در مجامع قانونی مانند مجمع تشخیص و جاهای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تمامی افراد به نام در خصوص آن به یک جمع بندی رسیده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوزستان با توجه به داشتن پتانسيل های ويژه و منحصر به فرد می تواند پايتخت اقتصاد مقاومتی باشد و در تحقق منويات رهبر انقلاب الگو قرار گيرد.

الباجی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی امروز نسخه مورد اعتماد و شفابخش اقتصاد کشور است، تصریح کرد: با این تئوری علاوه بر بروز اقتدار ملی، مسائل و مشکلات گوناگون ما از قبیل چگونگی استفاده از منابع داخلی، نیروی انسانی و شرکت های دانش بنیان مرتفع خواهد شد.

وی با تاكيد بر اينكه مجلس دهم در سايه نظارت قوی و تصويب قوانين كارآمد می تواند يارو ياور دولت در بهبود معيشت مردم گام های ماندگاری از خود به يادگار بگذارد، اضافه کرد: بی شک مجلس خط مقدم جلوگيری از تخلفات و پاسخگوكردن مسئولان به مردم خواهد بود.

نماينده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر اينكه از ظرفيت بخش خصوصی و نوسازی صنايع نبايد غفلت كرد گفت: با تقويت اين دو می توان اشتغالی پايدار به وجود آورد و بدنه اقتصادی كشور را در مقابل ناملايمت های خارجی توانمندتر كرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار