تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتبي جباري:دوست داريم قهرماني را در كنار مجيدي جشن بگيريم
هافبك ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال گفت كه دوست دارد قهرماني استقلال را در كنار فرهاد مجيدي جشن بگيرد.

به گزارش ايسنا، مجتبي جباري پس از قهرماني استقلال در نيم فصل اول، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بازي خوبي بود. فكر كنم بچه ها همه تلاششان را براي كسب سه امتياز اين بازي كردند. نفت هم خيلي خوب تلاش كرد و نمايش قابل قبولي داشت. خوشحالم كه توانستيم با اختلاف امتياز خوب قهرمان نيم فصل شويم.

جباري در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكلات مالي بر عملكرد تيم تاثير خواهد گذاشت؟ گفت: تا حالا كه حرفي در اين باره زده نشده است. مسئولان باشگاه قول داده اند كه مطالبات مالي بازيكنان را پرداخت كنند. ان شا الله اين اتفاق رخ خواهد داد چون اين مسئله مكمل كارهاي فني است.

وي درباره مصدوميتش گفت: كمي درد داشتم و در طول بازي خيلي اذيت شدم اما خدا را شكر با تمام سختي كه داشتم توانستم بازي كنم و با همكاري ساير بازيكنان سه امتياز حساس اين ديدار را به دست آوريم.

جباري در پايان در مورد احتمال جدايي فرهاد مجيدي از استقلال گفت: فرهاد هم به عنوان كاپيتان و هم به عنوان دوست خيلي براي تيم استقلال زحمت كشيده و رابطه خوبي با ما و تماشاگران داشته است. جدايي او از استقلال مسئله شخصي است و به خودش ربط دارد اما ما دوست داريم كه قهرماني را در كنار او جشن بگيريم.
:
:
:
آخرین اخبار