تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه سوم خرداد برگزار می شود؛
جشنواره خیریه فروش غذا در خرمشهر
شهردار خرمشهر از برگزاری جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران خاص به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبر داد
شهردار خرمشهر از برگزاری جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران خاص به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

محمدعلی دوایی فر اظهار کرد: در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران خاص در یک اقدام مشترک توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر، موسسه هنرپردازان اروند و جمعیت آینده اندیشان امید اروند در خرمشهر برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره یک روزه ساعت ۱۹ دوم خردادماه امسال هم زمان با نیمه شعبان در پارک حجاب خرمشهر فعالیت خود را آغاز می کند و در پایان به سه غذای برتر پس از ارزیابی هیئت داوران هدایایی اهدا می شود.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه حضور همگان در این جشنواره خیریه آزاد است، عنوان کرد: آقایان و بانوان علاقمند می توانند غذاهای خود را در این جشنواره در معرض فروش قرار دهند و عواید حاصل از آن به بیماران نیازمند تعلق می گیرد.

دوایی فر با بیان اینکه هزینه بالای درمان بیماران مبتلایان به بیماری های خاص نه تنها شخص بیمار بلکه خانواده بیمار را به شدت تحت فشار مشکلات روحی روانی و مالی قرار می دهد، کمک و مشارکت در امر خیر تامین هزینه درمان این بیماران را هدف اصلی برپایی این جشنواره اعلام کرد.

وی گفت: انگیزه و هدف والای انسانی اشخاصی که بدون کوچکترین چشمداشت در راستای خدمت رسانی به هم نوع خود گام بر می دارند عامل ایجاد این جشنواره است که امیدواریم در پایان این جشنواره بتوان هزینه عمل بیماران شناسایی شده را تامین و پرداخت کرد.

شهردار خرمشهر در پایان بیان کرد: متقاضیان می توانند تا زمان آغاز جشنواره، اعلام آمادگی خود را به نهادهای ذیربط اعلام و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۵۳۵۲۷۰۹۷ واحد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر تماس برقرار کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار