تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر عنوان کرد:
مشکل تامین اعتبار برای گرامیداشت سوم خرداد در خرمشهر
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مشکل تامین اعتبار و بودجه وجود دارد
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مشکل تامین اعتبار و بودجه وجود دارد.

حجت الاسلام عادل رویوران با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در برنامه‌های مشترک جهت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر مشکل تامین اعتبار و بودجه وجود دارد و بودجه‌ای جهت برگزاری این برنامه‌ها به اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر تعلق نگرفته است.

وی افزود: در صورتی که بودجه‌ای از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و کمیته پشتیبانی ستاد سوم خرداد و به ویژه منابع اعتبارات فرهنگی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اختصاص یابد، می‌توان برنامه‌ها و مراسم ویژه‌ این روز را برگزار کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر عنوان کرد: در صورت اختصاص اعتبار لازم جهت برگزاری مراسم، یک برنامه محوری از جمله تقدیر و تشکر از روحانیون پیشکسوت مبلغ در عرصه مقاومت خرمشهر که از ابتدای جنگ تا فتح خرمشهر و پس از آن به عنوان مبلغ در شهرستان حضور داشتند و اهدای کمک هزینه سفر عتبات به آنان، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دومین برنامه اختصاصی مجموعه تبلیغات اسلامی خرمشهر به مناسبت سوم خرداد گفت: راویان و فاتحان خرمشهر در 10 مسجد محوری  شهرستان خرمشهر برای نسل جدید روایت‌گری می‌کنند. این مراسم در مدارس و دانشگاه‌ها نیز در صورت تامین اعتبار برگزار خواهد شد.

رویوران بیان کرد: برگزاری این برنامه‌ها حدود 8 میلیون تومان هزینه دارد که لازم است اعتبار آن تامین شود تا بتوان برنامه‌ها را اجرا کرد.

وی با اشاره به حجم بالای برنامه‌های سوم خرداد اظهار کرد: اکنون 100 برنامه ارائه شده که حدود 40 برنامه در مرحله اجرا هستند. این برنامه‌های اجرایی متعلق به ستاد سوم خرداد و راویان و فاتحان خرمشهر است ولی برنامه‌های دیگر ادارات مقداری کم رنگ‌تر است. 
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سوم خرداد ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار