تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تيموريان :نفتي‌ها خوش شانس بودند
هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال خوش شانسي را عامل برتري صنعت نفت آبادان مقابل آبي پوشان تهراني عنوان کرد و گفت: اصلا خسته نبودم و با تمام توان در مقابل نفت بازي کردم.
آندرانیک تیموریان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بازی بسیار خوبی بود. من این پیروزی را به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. آبادانی‌ها از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودند و تلاش مضاعفی کردند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
 
 تیموریان خوش شانسی را عامل پیروزی نفت آبادان دانست و گفت: به نظر من نفتی‌ها خیلی خوش شانس بودند و از دو موقعیتی که بدست آوردند بهره برده و آن را به گل تبدیل کردند اما ما موقعیتهای بسیار زیادی داشتیم که با بدشانسی تمام نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و در نهایت شکست خوردیم.
 
 هافبک تیم استقلال تهران در پایان و در خصوص این سئوال که "آیا فشار و خستگی دیدار مقابل پرسپولیس باعث شد تا در این دیدار شکست بخورید؟"، گفت: من به سایر بازیکنان تیم خود کاری ندارم اما من اصلا خسته نبودم و همه دیدند که با تمام توانم در مقابل نفت آبادان بازی کردم.
 
 شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور درحالی فردا سه‌شنبه با دیدار استقلال - صنعت نفت آبادان پیگیری می‌شود که آبی پوشان تهران حتی با یک امتیاز قهرمانی خود در نیم فصل اول مسابقات را قطعی خواهند کرد.
:
:
:
آخرین اخبار