تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوبخت تاکید کرد:
لزوم رعایت الزامات زیست محیطی در طرح 550 هزار هکتاری خوزستان
معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر لزوم رعایت الزامات زیست محیطی در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری تاکید کرد
معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر لزوم رعایت الزامات زیست محیطی در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری تاکید کرد.

محمد باقر نوبخت با اشاره به طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی کشاورزی موسوم به طرح مقام معظم رهبری اظهار کرد: این طرح که در سفر مقام معظم رهبری و توسط رییس جمهور در سفر هیات دولت به استان مورد تاکید قرار گرفته، اکنون در حال انجام است و در بازدیدی که چندماه گذشته صورت گرفت، بیشتر از 200 هزار هکتار از آن آماده بود.

وی افزود: وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی پذیرفته‌اند که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور تمام 550 هزار هکتار را به اتمام برسانند.

معاون رییس جمهور در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی گفت: قطعا باید این الزامات رعایت شود و کما اینکه اکنون نیز در حال رعایت است و اساسا اجرای این طرح برای تقویت محیط زیست است.

نوبخت ادامه داد: در طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان با استفاده از سیستم آبیاری نوین بهره‌وری و کارایی افزایش پیدا می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار