تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک :
بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شد
با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شده و تجمع کارگران شهرداری در ارتباط با عدم دریافت حقوق به پایان رسید
شهردار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شده و تجمع کارگران شهرداری در ارتباط با عدم دریافت حقوق به پایان رسید.

محمد رضا پاپی اظهار داشت: برخی از کارکنان شهرداری اندیمشک بیش از 9 ماه است که حقوق ماهیانه خود را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: مطالبات 7 ماه از این حجم بدهی کارکنان شهرداری اندیمشک مربوط به قبل از سال 93 و ما بقی آن مربوط به دو سال اخیر است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شده و تجمع اخیر کارگران شهرداری در ارتباط با عدم دریافت حقوق به پایان رسید.

وی گفت: شهرداری اندیمشک در مجموع دارای بیش از 270 میلیارد ریال بدهی است که 90 میلیارد آن مربوط به حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران این نهاد است.

پاپی بیان کرد: 80 میلیارد ریال از بدهی شهرداری اندیمشک نیز مربوط به تامین اجتماعی و عدم پرداخت مطالبات این نهاد توسط شهرداری اندیمشک است.

وی افزود: پیش از این شهرداری اندیمشک دارای 400 میلیارد ریال بدهی بود که 48 میلیارد ریال آن شامل مطالبات بازنشستگان و برخی بدهی دیگر شهرداری بود و پرداخت شد و 100 میلیارد ریال از حجم بدهی شهرداری نیز پس از بررسی‌ها و تصحیح اسناد مالی کاهش یافت.

شهردار اندیمشک اظهار داشت: در مجموع حدود 270 میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری اندیمشک باقی مانده که پیگیری‌های گسترده برای کاهش این حجم از بدهی صورت گرفته و به زودی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: تمامی مطالبات شهرداری اندیمشک پس از طرح در کمیسیون مربوط و بررسی اسناد و مدارک موجود در کمترین زمان ممکن پرداخته خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار