تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: مجبور بودیم محتاط باشیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این بازی مجبور بودیم محتاط باشیم تا بتوانیم صاحب توپ و نتیجه باشیم.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، مجید جلالی شامگاه جمعه که پس از برد یک بر صفر فولاد خوزستان در بین خبرنگاران حاضر شده بود اظهار داشت: در این بازی ما مجبور بودیم هم محتاط باشیم وهم صاحب توپ تا بتوانیم برنده مسابقه شویم.
وی با اشاره به شرایط بازی انجام شده مقابل ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: بازی در برابر تیمی که دفاعی بازی می‌کند و تاکتیکش ضد حمله است باید کاملا هوشیار و جانب احتیاط رعایت کرد، که ما این مسئله را در دستور کار خود داشتیم.
جلالی تاکید کرد: تلاش کردیم که بازی خوبی ارائه کنیم و به این دلیل در طول بازی علاوه بر احتیاط انجام داده روبه حمله بازی کردیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: ما به این برد احتیاج داشتیم بهمین دلیل خدا را شکر می‌کنم که به این خواسته خود رسیدیم ،زیرا کم کم نبردن داشت به بازیکنان ما اثر منفی می‌گذاشت.
جلالی با تاکید بر اینکه شرایط تیم با این برد بهتر می‌شود, افزود: روحیه تیم با این تیم بهتر می‌شود و امید است شرایط برای بازی بعد بهتر از این بازی باشد.
 وی اظهارداشت: از آنجا که دفاع بسته ملوان مانع رسیدن ما به گل از نقطه مرکزی این دفاع می‌شد از این رو با تغییراتی که دادیم توانستیم از کناره‌ها برای رسیدن به گل اقدام کنیم که این امر نتیجه داد.
:
:
:
آخرین اخبار