تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانان ورزشی سال ۹۴ خوزستان تجلیل شدند
آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی خوزستان در سال ۹۴ با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و روسای هیئت های ورزشی در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد
آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی خوزستان در سال ۹۴ با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و روسای هیئت های ورزشی در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد.

در این آیین که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد از جمعی از قهرمانان، مربیان و داوران خوزستانی که در رقابت های آسیایی و جهانی حضور داشته و موفق به کسب مدال شدند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این نشست با اشاره به ورزشکاران و قهرمانان حاضر در این مراسم اظهار کرد: ورزشکار نماد افتخار، تلاش، پشتکار، سلامتی و پویایی و تحرک در استان است و امید است بتوانید راهتان را به همین منوال ادامه داده و باعث افتخار بیشتر استان و کشور خود شوید چرا که تلاشی که شما می کنید صرفا برای موفقیت و سربلندی شخص شما نیست بلکه بیشتر از شما، ملتی که چشم انتظار افتخارات شماست را بهرمند می کند.

وی گفت: ورزشکار باید هم از نظر جسمی و هم ذهنی آماده باشد تا بتواند در میادین ورزشی افتخارآفرینی کند البته به جز این آمادگی ها، قسمتی دیگر از موفقیت های خود را مدیون مربیان خود هستید که همیشه راهنمای شما بوده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: آئین تجلیل از قهرمانان از سال ۹۳ شروع شده که هر سه یا ۶ ماه از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش ساتان تقدیر و تجلیل می شود.

فرامرز کیانی زاده افزود: در سال ۹۳ از ۴۶ قهرمان آسیا و جهان(به جز داوران و مربیان) تجلیل شد که خوشبختانه در سال ۹۴ شاهد رشد چشمگیر در این زمینه بودیم و تعداد قهرمانان استان به ۶۳ نفر افزایش پیدا کرد.

در این مراسم از سامان عبدولی، مهدی زیدوند، پیام بویری، رامین طاهری، امیر قاسمی منجزی، عبدالمحمد پاپی، امیر سوری، رسول گرمسیری، فرشاد رستمی کیا، مهدی خدایی، محمد رسولی، پرویز زیدوند و مسعود نعمت چگانی به عنوان کشتی گیر، اردوان صاحب و محسن جلیلیان به عنوان داور و اسکندر عیسوند، حسین زیدوند، مهرزاد و مهرداد اسفندیاری، فرزاد ایمان علیزاده به عنوان مربی در رشته کشتی تقدیر شد.

در رشته های رزمی نیز از یاسر پورمهر، مجتبی زارعیان، مهدی زارعی، محمد صالحی، محمود پرتو، علی آقاجاری، اکبر طاهری، ناصر قنواتی و افشین برازجانی تقدیر شد. هاشمیه متقیان، عبدالرضا جوکار، مهناز امینی و صادق بیت سیاح د ر بخش جانبازان و معلولان و عبدالمهدی آملی و فرید عساکره در بخش نابینایان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرشاد عربی در رشته ووشو، فرهاد توکلی در رشته فوتسال، فروزان عبداللهی در رشته دوچرخه سواری و سجاد حیدری و رضا صفاکار نیز در رشته پرورش اندام در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار