تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای خوزستان معارفه شد
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، محمود جانقربان تودیع و محمود دشت بزرگ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای خوزستان معرفی معارفه شد
خوزنیوز: با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، محمود جانقربان تودیع و محمود دشت بزرگ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای خوزستان معرفی معارفه شد.

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای خوزستان معارفه شد

به گزارش خوزنیوز؛ محمود جانقربان مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه ای خوزستان عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: از سال ۱۳۹۱ که عهده دار مسئولیت در این شرکت شدم به پشتوانه و حمایت مسئولان وزارت نیرو، شرکت توانیر، مسئولان استان و به خصوص همکاران خود  درشرکت برق منطقه ای خوزستان همواره در راستای تامین برق مطمئین و پایدار و خدمت رسانی به مردم استان به ویژه در شرایط بحرانی و سخت، تلاش کرده ام.

جانقربان گفت: برق منطقه ای خوزستان درتولید انرژی، یکی از بزرگترین شرکتهای برق منطقه ای کشور بوده و با توجه به شرایط و نیازی که مشترکان این استان دارند، می طلبد با جدیت کار احداث نیروگاه ماهشهر، نیروگاه بهبهان و طرح توسعه واحدهای نیروگاه رامین انجام گیرد.

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای خوزستان معارفه شد

معاون عمرانی استاندارخوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این مسئولیت ها  امانتی است در دست ما برای خدمت به مردم استان و فرصتی مناسب برای انجام وظیفه خواهد بود. هیچ سازمانی مانند شرکت های فعال در حوزه برق وآب را پیدا نمی کنید که کار بزرگ و ارزشمند خدمت رسانی به مردم را تا این اندازه انجام دهند.

احمد سیاحی بیان کرد: درخوزستان تامین برق ا زجمله پرچالش ترین موضوعات اساسی است که جا دارد برای آن نسخه خاصی پیچیده شود و از مدیرعامل شرکت توانیر در این خصوص می خواهیم نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشد.

وی سپس پیرامون ضرورت گسترش و افزایش پست های جدید برق، پیگیری تعویض تجهیزات فرسوده شبکه برق، برنامه ریزی و اقدام برای مقابله با اثرات ریزگردها برصنعت برق استان، پیگیری جدی اتمام ساختمان جدید شرکت برق منطقه ای خوزستان، انجام سریع تر پروژه های نیروگاهی استان و... و. مطالبی بیان کرد.

همچنین آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر نیز ضمن قدردانی از تلاشهای محمود جانقربان و کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: دولت فعلی با ویژگی خاصی کشور را تحویل گرفت و موضوعاتی مانند تحریم و بدهی ها و... و. پیش رو بود که نیاز به تدابیر خاصی برای مدیریت آن وجود داشت. با توجه به اینکه مسائل برق هیچ زمانی مانند اکنون قابل درک و رسیدگی نبوده است در نتیجه نباید در خدمات رسانی این انرژی به مردم به ویژ درخوزستان وقفه و خللی به وجود بیاید.

کردی ادامه داد: به دلیل وجود نیروی انسانی توانمند، متعهد، متخصص و جهادی در بین مدیران و کارکنان صنعت برق ایمان دارم که این تداوم خدمت رسانی به بهترین شکل ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توانیر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: درباره گذر از تابستان امسال با شرایط بسیار طاقت فرسای آب و هوایی و گرد و غبار منطقه با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در صنعت برق خوزستان و برق رسانی مطمئین و پایدار، خوشبختانه با لحاظ طرحهای مختلف مانند طرح ذخیره عملیاتی و... و.   موفق به عبور از پیک تابستان  ۹۴ شدیم و باتوجه به تفاوت اوج مصرف در تابستان که ۲.۵ برابر میزان مصرف در زمستان در خوزستان است وظیفه صنعت برق منطقه ای خوزستان را بسیار سخت تر از سایر شرکتهای برق منطقه ای کشور می دانم.

کردی اظهار امیدواری کرد با پیگیریهای مستمری که در احداث نیروگاههای جدید خوزستان در حال انجام است، تا قبل از فرارسیدن پیک سال آینده۵۶۰ مگاوات آمپر به ظرفیت برق استان خوزستان افزوده شود.

محمود دشت بزرگ مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این مراسم گفت: عرصه، عرصه کار و خدمت رسانی شایسته به مردم است و امیدوارم با اتکا به خداوند و مشارکت و همدلی همکاران بتوانیم به اهداف شرکت دست پیدا کنیم.

وی افزود : در هیچ یک از استانهای کشور مانند خوزستان به این میزان شاهد استفاده از طرحهای توسعه برق در ایجاد بسترهای زیرساخت پیشرفت جامعه نبوده ایم و امیدواریم درآینده شش هزار مگاوات نیروگاه حرارتی به ظرفیت برق خوزستان افزوده شود تا شاهد بالا رفتن شاخص رفاه در این استان  باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار