تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تأکید کرد:
فعال کردن تمام خودپردازهای شادگان در تعطیلات نوروزی
معاون فرماندار شادگان بر فعال کردن کلیه خودپردازهای بانک‌های شادگان در تعطیلات نوروزی تأکید کرد
معاون فرماندار شادگان بر فعال کردن کلیه خودپردازهای بانک‌های شادگان در تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان بر ضرورت تمهیدات لازم برای تأمین نقدینگی و فعال نگه داشتن تمام عابر بانک‌های شهرستان تأکید و اظهار کرد: نیاز مردم به ویژه میهمانان و مسافران نوروزی در ایام عید و تعطیلات به پول نقد بیشتر می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند در طول تعطیلات نسبت به تأمین اسکناس‌های عابربانک اقدام و از اسکناس‌های جدید استفاده کنند.

وی یادآور شد: در ایام تعطیلات دو شعبه مرکزی صادرات و ملی واقع در خیابان امام (ره) و بلوار فتح‌المبین صبح‌ها به عنوان کشیک برای انجام خواسته‌های مراجعان فعال خواهد بود.

وی همچنین بر ضرورت قبولی ضمانت یک نفر برای تسهیلات تا مبلغ 100 میلیون ریال و تسریع در پرداخت تسهیلات مورد نیاز متقاضیان به ویژه تسهیلات ازدواج و مشاغل خانگی تأکید کرد و گفت: پیشرفت هر منطقه بستگی به سیاست‌های پولی و مالی دارد و بانک‌ها برای فعالیت بهتر و بیشتر باید خدمات جدید بانکی را به طرق مختلف به اطلاع عموم برسانند.

معاون فرماندار شادگان در پایان با توجه به نرخ بالای بیکاری در شهرستان از مسئولان بانک‌های عامل درخواست کرد برای رفع محرومیت شهرستان سپرده‌گذاران را به سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و افزایش رونق اقتصادی منطقه ترغیب کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار