تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ابتدایی آموزش‌و‌پرورش خوزستان:
پیک‌های بهاری مانند فعالیت‌ طول سال ارزیابی می‌شود
معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از توزیع پیک‌های بهاری با هدف تشویق دانش‌آموزان به کتابخوانی و پژوهش و آشنایی با اماکن تاریخی و دیدنی کشور خبر داد
معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از توزیع پیک‌های بهاری با هدف تشویق دانش‌آموزان به کتابخوانی و پژوهش و آشنایی با اماکن تاریخی و دیدنی کشور خبر داد.

اردشیر شجاعی با اشاره به توزیع پیک‌های نوروزی در میان دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی استان، اظهار کرد: جهت جلوگیری از انقطاع فعالیت‌های آموزشی، پیک‌های بها‌ری با هدف استمرار این فعالیت‌ها و تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به امر کتابخوانی و پژوهش و آشنا‌سازی آن‌ها با اماکن تاریخی و دیدنی کشور میان دانش‌آموزان توزیع شد.

وی با بیان این‌که دانش آموزان تا پایان تعطیلات برای انجام تکالیف نوروزی خود مهلت دارند، عنوان کرد: در این پیک بخشی تحت عنوان خود‌ارزیابی قرار داده شد تا از دانش‌آموزان در خصوص فعالیت‌های پیک نظرخواهی شود.

معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان در باره این‌که انجام تکالیف در پیک‌های بهاری اختیاری یا اجباری است، گفت: تکالیف این پیک مانند فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان در طول سال است و مانند همین فعالیت‌ها ارزیابی می‌شود.

شجاعی همچنین به اولیاء توصیه کرد که با توجه به اهداف اشاره‌شده در انجام این پیک دانش‌آموزان را در انجام تکالیف نوروزی یاری کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار