تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی دانشگاه رامین خوزستان خبر داد:
اجرای آئین‌نامه جدید کارشناسی‌ارشد پس از تعطیلات نوروز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به تغییر آئین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی‌ارشد، گفت: آئین‌نامه جدید پس از تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به تغییر آئین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی‌ارشد، گفت: آئین‌نامه جدید پس از تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود.

دکتر عباس عبدشاهی در خصوص زمان برگزاری کلاس‌ها پس از تعطیلات نوروز، اظهار کرد: هشت صبح روز 14 فروردین کلاس‌ها به‌صورت رسمی برگزار می‌‌شوند و استادان دانشگاه حضور و غیاب می‌شوند؛ اگر تمام دانشجویان در کلاس حاضر نشوند برای همه آن‌ها غیبت ثبت می‌شود و هر دانشجو که بیش از سه جلسه غیبت داشته باشد، حذف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کلاس‌ها به تعداد جلسات کافی تشکیل نشود استاد نمی‌تواند درس را تمام کند و مجبور به برگزاری کلاس‌های جبرانی خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از تغییر آئین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی‌ارشد خبر داد و افزود: شیوه‌نامه و تفسیر آئین‌نامه جدید تدوین شده و انجام شده و بعد از تعطیلات نوروز تغییرات لازم در این خصوص اجرایی می‌شود.

عبدشاهی با اشاره به مفاد آئین‌نامه جدید، اظهار کرد: در گذشته اگر دانشجویی موفق به گذراندن واحد درسی نمی‌شد، حتی در صورت گذراندن درس مربوطه نمره سابق در کارنامه باقی می‌ماند و در معدل محاسبه می‌شد اما اکنون نمره‌ای که فرد با آن موفق به گذراندن درس شده در کارنامه و محاسبه معدل منظور و نمره سابق حذف می‌شود که این موضوع مهم‌ترین تغییر نسبت به آئین‌نامه قبلی است.

وی با بیان این‌که مجوز پذیرش دانشجو در یک رشته مقطع دکتری برای سال آینده اخذ شده است، گفت: سال تحصیلی 96-95 برای نخستین‌بار در رشته فیزیولوژی دام مقطع دکتری دانشجو پذیرش می‌شود که ظرفیت این پذیرش سه نفر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار