تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد سفرهای نوروزی اهواز تشکیل شد
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز با اعلام خبر تشکیل ستاد سفرهای نوروزی اهواز گفت: تاکید ما بر این است که در نوروز 95 خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارایه شود
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز با اعلام خبر تشکیل ستاد سفرهای نوروزی اهواز گفت: تاکید ما بر این است که در نوروز 95 خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارایه شود.

غلام‌رضا جلیلی‌نیا با اشاره به کمیته‌های تشکیل شده در ستاد سفرهای نوروزی اهواز اظهار کرد: ستاد سفر امسال شامل 10 کمیته به نام کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته خدمات بهداشتی، کمیته عملکرد و رسیدگی به شکایت، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته برنامه‌ریزی و آمار، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک درون شهری، کمیته امداد و نجات و کمیته خدمات حمل و نقل است.

او با بیان این که این ستاد از تاریخ 25 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 آغاز به کار می‌کند توضیح داد: امسال ستاد اسکان بالغ بر سه هزار کلاس 300 مدرسه درجه یک، 2 و 3 را برای فرهنگیان و غیرفرهنگیان با قیمت‌های دولتی و پایین در اختیار مسافران نوروزی قرار داده است.

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز اضافه کرد: همچنین 250 چادر در پارک لاله و 1200 چادر در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برای مسافران نصب شده است.

وی افزود: در ورودی‌های شهر نیز با همکاری شهرداری مضیف‌های عربی و چادر‌های بختیاری تعبیه و چند سایت قایق‌رانی بر رودخانه کارون همراه با نجات غریق ایجاد شده است. همچنین جشنواره اقوام در پارک ساحلی و بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع‌ دستی با حضور 130 غرفه در پارک ساحلی برپا است.

جلیلی‌نیا بیان کرد: تورهای یک روزه اهوازگردی با همکاری شهرداری برای دیدن کردن از نقاط مختلف اهواز و جاذبه‌های گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

او با بیان این که از مهمانسراها و هتل‌‌ها به منظور بررسی خدمات ارایه شده بازدید به عمل آمده است، گفت: در همه نقاط شهر کیوسک‌هایی با نام "از من بپرس" مستقر هستند که در آن‌ها نقشه اهواز، کتابچه "اهواز نگین خوزستان"، بروشورهای ویژه به همراه راهنمایان گردشگری حضور دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار