تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
آرمان‌های شهدا از کشور ما فراتر رفته است
امام جمعه موقت اهواز با بيان اينكه آرمان‌های شهدای ما امروز از کشورمان فراتر رفته و منطقه و آن سوی منطقه را فراگرفته است، افزود: پیام و راه شهدا است که این چنين نیروهای مؤمن و آزاده را به خود جذب کرده است
امام جمعه موقت اهواز با بيان اينكه آرمان‌های شهدای ما امروز از کشورمان فراتر رفته و منطقه و آن سوی منطقه را فراگرفته است، افزود: پیام و راه شهدا است که این چنين نیروهای مؤمن و آزاده را به خود جذب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز که امروز (23 اسفند)برگزار شد، سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) را گرامي داشت و اظهار کرد: امروز به نیابت از پدران و مادران و خانواده‌های این دو شهید گمنام در این روز آمده‌ایم تا با شهیدان تجدید پیمان کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: شهادت حضرت فاطمه(س) جزو مسلمات تاریخ است و قابل تردید نیست. ایشان جهت دفاع از ولایت حضرت علی(ع) به شهادت رسيدند.

حسن​زاده با اشاره به سوگواري حضرت زهرا(س) در بیت‌الاحزان و سخن ايشان مبني بر اينكه «بعد از غدیر هیچ عذری برای هیچ کس باقی نمانده است»، خاطرنشان كرد: افتخار و سر افرازي مردم ما امروز در دفاع از ولایتی است که حضرت فاطمه(س) برای آن به شهادت رسیدند. ولایت فقیه برگرفته از ولایت رسول خدا(ص) و ائمه(ع) است و مردم ما امروز بر سر این ولایت مانده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه از جان گذشتگي و رشادت این شهدا در پیروی از آرمان‌های امام(ره) بود، افزود: با گذشت سالها از جنگ تحميلي، مردم ما راه شهدا را فراموش نکرده‌اند و هیچ گاه تغییر و تبدیلی در ارزش‌ها و عهدی که با رسول خدا(ص) بسته‌اند به وجود نیاوردند.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم و استقبال مردم از این شهدا نيز گفت: تجلیل شما مردم از شهدا نشان می‌دهد راه آنها ادامه دارد. دشمنی‌های آمریکا نيز با ما نشان می‌دهد ما راه شهدا را فراموش نکرده‌ایم و تغییری در آرمان‌های امام و شهدا به وجود نیامده است.

حسن​زاده ادامه داد: آرمان‌های شهدای ما امروز از کشور ما ایران فراتر رفته و منطقه و آن سوی منطقه را فراگرفته است. پیام و راه شهدا است که این قدر نیروهای مؤمن و آزاده را به خود جذب کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه هیچ قطره خونی از این شهدا به هدر نرفته است و خون آنها همچنان پرثمر است، گفت: مردم ما امروز عهد خود را فراموش نکرده و شهدا با نثار خون خود و خانواده‌هايشان با صبر و استقامتشان بر این عهد مانده‌اند.

وي با بيان اينكه امام(ره) با اقتدار ادامه دارد، گفت: شهدا پرچم هدایت ما در اين مسير هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار