تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح نمایشگاه نیروی دریایی خرمشهر در تعطیلات نوروز
نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر در تعطیلات نوروزی آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی است
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت:نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر در تعطیلات نوروزی آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی است.

ناخدا نادر حمودی گفت:در هشتمین سال متوالی نمایشگاه نیروی دریایی در خرمشهر از سه بخش تاریخی، فرهنگی و دفاع مقدس تشکیل شده و 27 اسفندماه با حضور مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری و جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگر و شاهد نیروی دریایی خوزستان افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: هر ساله به طور میانگین روزانه 800 تا یکهزار نفر از شرکت کنندگان در ارودهای کاروان های راهیان نور، زائران و مهمانان نوروزی از نمایشگاه نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در خرمشهر دیدن می کنند.

ناخدا حمودی وسعت نمایشگاه نیروی دریایی خرمشهر را دو هزار متر مربع خواند و گفت:این نمایشگاه دارای 27 غرفه متنوع شامل مناطق و پایگاه های نیروی دریایی در سراسر کشور با ارائه تجهیزات ، ماکت ها و ادوات زمان جنگی و زمان حاضر نیروی دریایی در بخش های تاریخی، فرهنگی و دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر ادامه داد:در بخش تاریخی این نمایشگاه نیز تاریخ نیروی دریایی کشور از دیرباز تاکنون نمایش داده شده و راویان و پیشکسوتان نیروی دریایی در بخش دفاع مقدس و بخش نیروی دریایی به تشریح رشادت های این نیرو در دوران دفاع مقدس می پردازند.

ناخدا حمودی اظهار امیدواری کرد که با ارائه خدمات فرهنگی، نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از گذشته با توانمندی های کشور و رشادت های رزمندگان در دفاع از کشور آشنا شوند.

نمایشگاه نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی در خرمشهر در 27 اسفند با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری افتتاح می شود و روزانه از ساعت هفت و نیم صبح تا 21 شب برای بازدید عموم دایر است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار